,,De 100 de ani investim in viitor”. Biofarm in campanie aniversara de marcare a centenarului.
Vineri, 09 Aprilie 2021

 

,,De 100 de ani investim in viitor”. Credit. Biofarm 

In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor biliare care este si astazi lider de piata, la peste 50 de ani de la lansare.

AdPlayers. info

Producatorul roman de medicamente si suplimente alimentare Biofarm sarbatoreste anul acesta centenarul si marcheaza evenimentul printr-o campanie aniversara cu mesajul ,,De 100 de ani investim in viitor”, anunta responsabilii de comunicare.

„De 100 de ani ne pastram promisiunea de a pune starea de bine si sanatatea oamenilor pe primul plan si de a investi in cele mai bune solutii pentru consumatori. Campania aniversara vine astfel, nu doar cu ganduri nostalgice, ci cu ambitii si noi obiective prin care ne pozitionam in continuare ca un partener de incredere pentru consumatori si un jucator puternic pe piata pharma. Trecutul este doar un liant care ne pregateste pentru o noua etapa in istoria Biofarm.”, a declarat Catalin Vicol, Director General Biofarm.

Potrivit informarii, Biofarm si-a concentrat de la bun inceput actiunile pe dezvoltarea de produse la cele mai inalte standarde, in acord cu nevoile consumatorilor. Expertiza companiei si calitatea produselor sunt recunoscute si astazi. In portofoliul Biofarm se regasesc si acum produse care au trecut cu brio testul timpului, asa cum sunt Carmol, pe piata inca din 1928, Triferment si Anghirol, doua dintre mai cunoscute branduri, lansate in 1959, Cavit, esential in dezvoltarea armonioasa a copiilor, aparut in 1964, sau Colebil, expertul problemelor biliare care este si astazi lider de piata, la peste 50 de ani de la lansare.

In calitate de producator de top in industria farmaceutica, Biofarm se concentreaza pe a fi mereu in pas cu cerintele unei piete extrem de competitive, inclusiv la nivel de imagine de brand. Astfel, in pregatirea aniversarii, in 2019, compania si-a revitalizat identitatea vizuala care transpune intr-o abordare moderna valorile brandului (responsabilitatea, performanta, inovatia, grija pentru oameni si pasiunea pentru identificarea celor mai bune solutii pentru sanatatea acestora).

Astazi, Biofarm continua sa demonstreze ca este o companie vizionara care isi lasa amprenta in felul in care face business, felul in care relationeaza cu angajatii, felul in care oamenii se fac bine, felul in care se scrie istoria farmaceutica din Romania. Campania aniversara ,,De 100 de ani investim in viitor” vine sa reitereze misiunea Biofarm de a actiona mereu spre binele oamenilor si subliniaza spiritul inovator care ghideaza activitatea producatorului pentru a implini nevoile consumatorului si a fi in pas cu cerintele unei piete farmaceutice exigente.

In prezent, portofoliul Biofarm acopera cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare (digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine), cu peste 20 de branduri reprezentative si este in continua dezvoltare si perfectionare.

Dupa 100 de ani, inovatia ramane motorul care sustine evolutia Biofarm si principalul pilon de  dezvoltare pentru companie. In aceasta directie, in 2021 producatorul a dat startul productiei de suplimente alimentare in noua unitate de productie situata tot in Bucuresti, aceasta fiind dotata cu echipamente si instalatii de ultima generatie care contribuie la cresterea productiei si expansiunea pe noi piete.

Sub umbrela campaniei aniversare ,,De 100 de ani investim in viitor”, Biofarm va demara o serie de actiuni, externe si interne, pe tot parcursul anului pentru a sarbatori alaturi de clienti si parteneri centenarul companiei.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: