Credit: drumuliaurtului.ro
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
adplayers.info
Danone a lansat campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti, prin care le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin.
Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie Danone sunt: IMAGE PR (concept, strategie, implementare), Echipa de PR (dezvoltare continut video), Syscom Digital (digital), Mediacom (media) si FIELDSTAR (promotie in-store).
In campanie, consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realitatii virtuale, “drumul iaurtului”- intreg procesul de productie a iaurturilor Danone, incepand de la preluarea laptelui de la ferma, pana la momentul in care iaurturile ies din fabrica si sunt transportate catre magazine.
Cei care nu ajung in magazine pot vizualiza filmul in varianta 360° pe platforma campaniei www.drumuliaurtului.ro, atat de pe telefon cat si de pe calculator, prin miscarea telefonului sau a mouse-ului. Campania din magazine va fi completata de comunicare in digital, pe pagina de Facebook Danone, si pe platforma dedicata drumuliaurtului.ro. Campania include proiecte de continut dezvoltate in parteneriat cu influenceri.
„Exista un interes in crestere al consumatorilor care vor sa stie unde si cum se face produsul pe care il cumpara, de unde provin ingredientele folosite, in cazul nostru ingredientul de baza fiind laptele” declara Natalia Gelstein- Kiss, Director General Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Țarile Adriatice. „Doar 2% dintre consumatori nu citesc eticheta, conform ultimului studiu realizat in luna ianuarie* si peste 50% dintre cei care o citesc vor sa stie lista de ingrediente”.
„Vrem sa oferim oportunitatea unui numar cat mai mare de consumatori sa vada direct procesul de productie. O pot face fie direct prin vizitele saptamanale pe care le organizam la fabrica, fie prin vizitele la ferme sau cu ajutorul realitatii virtuale care, sper, sa le ofere o experienta vizuala memorabila. Este un mod inedit de a le arata consumatorilor ce se intampla in culisele productiei”, a mai spus oficialul Danone.
Cercetarea privind citirea etichetei a fost realizata de 360 Research Insight study. Campania include si o componenta promotionala. „Hai pe drumul iaurtului”, cu premii pentru consumatori. Promotia se desfasoara in perioada 21 mai-25 iunie, in toate magazinele Mega Image din Romania. Pentru inscrierea in promotie, consumatorii trebuie sa achizitioneze un produs Danone din orice magazin Mega Image si sa inscrie bonul fiscal pe www.drumuiaurtului.ro.
Premiile campaniei constau in 45 de experiente de 1 zi la o ferma partenera Danone din sudul tarii, pentru fiecare dintre castigatori si alti 3 insotitori la alegere, si 100 de premii in produse Danone. Lista completa a magazinelor participante si regulamentul complet al campaniei promotionale sunt disponibile pe www.drumuiaurtului.ro.
Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in 1999.
Cele mai renumite marci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), marci de rasfat (Danette, Cremosso) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt in Romania Natural si Delicios.
Mai mult in Conturi, Campanii