Benoit Chaix de Lavarene, Marketing Director la Danone confirma ca Mediaedge:cia (MEC) Romania a fost desemnata agentia de planificare a comunicarii si implementare media a contului Danone.
Potrivit unei comunicari remise AdPlayers miscarea va avea loc incepand cu ianuarie 2009, in urma unei castigarii licitatiei desfasurate pe parcursul a trei luni, impotriva altor doua agentii de media calificate in finala.
"MEC a castigat contul pentru ca a demonstrat capacitatea de a dezvolta o strategie de media robusta care ne va ajuta sa ne atingem rezultatele de vanzari incepand cu 2009”, a declarat Benoit Chaix de Lavarene, Marketing Director, DANONE..
Comunicarea vine la scurt timp dupa ce AdPlayers scria, in urma cu doua saptamani, despre castigarea licitatiei pentru bugetul de media Danone, de catre agentia condusa de Bogdan Prajisteanu. Seful companiei de media recunoastea atunci castigarea contului de media, insa a evitat sa ofere informatii privind marimea bugetului. Potrivit unor surse AdPlayers din piata de media, contul de media Danone se ridica la un buget estimat intre 7 si 9 Mil. EUR.
Demarat in luna august, in finala procesului de selectie, potrivit unor surse din piata de media, Mediaedge:cia ar fi intrecut agentiile Media Direction si MPG (Media Planning Group). Perioada colaborarii vizeaza planificarea si cumpararea de media (media planning & Buying) incepand cu ianuarie 2009.