Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Grey Worldwide Romania a realizat pentru Romtelecom o noua campanie de comunicare, denumita “Da, e gratis!”, pentru sustinerea celui mai recent proiect al operatorului national, “Clientul pe locul 1” care vrea sa ofere mai mult pentru abonamentele de telefonie.

Potrivit oficialilor de comunicare Grey, campania „Da, e gratis!” se desfasoara pe principalele canale de comunicare: TV (3 executii), cinema, Internet, print, radio si outdoor, pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai 2007.

Incepand cu 28 mai, toti clientii Romtelecom, care au deja unul dintre abonamentele cu minute incluse Confort 50 sau Confort 200, vorbesc gratuit si nelimitat in afara orelor de varf (intre 6 seara si 8 dimineata) si in tot weekendul.

Alfred Borcan, Director Comunicare Marketing Romtelecom spune ca “Noua oferta Romtelecom este cu adevarat generoasa, potrivita si noului look asumat de companie, si ne-a permis sa abordam o formula la fel de generoasa si pentru comunicare: „Imagineaza-ti ca poti avea tot ceea ce-ti doresti...” este un lead care provoaca clientii sa testeze noua oferta a companiei, printr-un mesaj in egala masura optimist, dinamic si pozitiv”.

“Oferta este foarte puternica. Ne-am bucurat cand am primit brieful, atat ca agentie, simtind ca aceasta oferta marcheaza o noua etapa in evolutia relatiilor dintre Romtelecom si clientii sai, cat si in calitate de clienti individuali ai Romtelecom”, declara Cristiana Spataru, Client Service Director Grey Worldwide Romania.

“De la bun inceput am cazut de acord ca e bine sa facem mai mult decat o campanie promotionala, si am abordat proiectul cu instrumentele unei campanii de imagine, pentru ca aici se reflecta cu adevarat o schimbare a Romtelecom”, spune si Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania.

Filmarile pentru cele 3 spoturi au durat 3 zile si s-au desfasurat in Bucuresti si pe litoral, incluzand scene subacvatice si un castel de nisip de 2 metri inaltime. Coloana sonora apartine lui Lissie, un breakthrough made in America, probabil foarte curand la moda si la noi, iar regizorul este Richard Reens.

..

AdFile

Titul: „Da, e gratis!”

Advertiser: ROMTELECOM

Alfred Borcan - General Manager Marketing Communication

Ruxandra Rau - Marketing & Communication Coordinator

Agentie: Grey Worldwide Romania

Claudiu Dobrita– Creative Director,

Stefan Vasilachi - Associate Creative Director,

George Grosescu – Art Director, 

Laurentiu Dinca – Copywriter,

Cristiana Spataru - Client Service Director,

Ramona Ricu - Account Manager,

Gabriel Gavrilescu  – Account Executive,

Dan Draghicescu – Senior AV Producer

AdPlayersFile

Infiintata in 1992, Grey Worldwide Rom\nia se afla, potrivit companiei, in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Cu un numar de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romania, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci cum sunt: Romtelecom si ClickNet – Romtelecom; Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy -  Procter & Gamble; Visa.


PUBLICITATE: