(AdPlayers.ro, Irina Toma)
DRAFTFCB a realizat pentru Lafarge campania „Spargatorii de mituri”, care promoveaza solutia de imbinari NIDA Profesional, realizata de Lafarge Arcom Gips, una din cele trei divizii ale producatorului. Agetia de publicitate condusa de Bogdan Santea a realizat spoturile „Guma” si “Soprana” care sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade marketing. Creatiile TV au fost realizate cu ajutorul casei de productie Domino si al regizorului Shahar Segal.
Echipa DRAFTFCB care a realizat campania NIDA Profesional este formata din: Adina Stanescu - Copywriter, Dan Bondrea – Senior Copywriter, George Grosescu – Art Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Ana Velici - BTL Project Manager, Paula Polizu – Senior Account Manager, Ana-Maria Oila – Group Account Director si Oana Padure – Strategic Planning Director. Din partea Lafarge au participat la realizarea campaniei: Costinel Bloju - Sales & Marketing Manager si Adina Soana - Manager Strategie & Marketing.
Pe langa Lafarge, printre clientii DRAFTFCB se numara Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Lavazza, Philips, Scop Computers (Toshiba), SC Johnson (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), Vodafone, JTI (Camel), SCA Hygene (Zewa), GSK, AVE, Piraeus Bank, Fashion House.