(AdPlayers, Iulian Toma)
Estimat de AdPlayers la 500 de mii de euro pe an, agentia DDB a pierdut contul de creatie McDonald's. Dincolo de cifre McDonald’s este primul si cel mai longeviv client al agentiei din Romania, si unul din motivele pentru care a agentia de publicitate a aparut pe piata romaneasca, inca de la lansarea primului restaurant McDonald’s local.
TBWA este membra a aceluiasi grup international de marketing si comunicare Omnicom. Contul de media, aproximat si el de surse AdPlayers de 4 si 4,5 Mil. va ramane in continuare administrat de echipa agentiei de media OMD.
Managementul a fost de negasit sa comenteze pierderea, in cursul zilei de astazi. Potrivit informatiilor AdPlayers, atat managing directorul agentiei, cat si directorul de creatie, si-ar fi luat concediul de sarbatori ceva mai devreme.
Potrivit altor surse apropiate agentiei, biroul coordonator al retelei DDB a recomandat un refresh inclusiv in echipa de management a companiei de publicitate de la Bucuresti. Cine va fi afectat de aceasta recomandare ramane inca un subiect nedezvaluit.