DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

DDB Bucuresti a castigat serviciile de creatie si strategie ale postului Kanal D, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse din piata, au mai participat si agentiile McCann Erickson si Graffiti BBDO.

Bradut Florescu, Director Executiv la DDB si fost Creative Director la Pro Tv, a declarat pentru AdPlayers ca experienta acumulata la MediaPro a fost mai mult decat folositoare, poate chiar decisiva in castigarea contului de televiziune Kanal D.

Despre cand vor putea fi vazute primele servicii pentru postul de televiziune, oficialul DDB spune ca agentia de publicitate lucreaza practic deja la creatia si strategia Kanal D de trei saptamani si ca acestea se vor vedea cat de curand.

Contul va fi condus de Mihai Dumitrescu, noul Account Director DDB Bucuresti si fost Brand Manager la ProTv si TV Sport, actualul Sport.Ro.


PUBLICITATE: