“Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio.
AdPlayers. info
Cupio impreuna cu McCann PR au lansat vara aceasta SUMMER ME, o campanie cu un mesaj indraznet care inspira curaj si anunta o serie de experiente menite sa puna in valoare unicitatea fiecaruia, anunta agentia de comunicare condusa de Imola Zoltan.
SUMMER ME contine produse de make-up si manichiura menite sa incurajeze pe toata lumea sa se exprime exact asa cum vrea, sa fie mai increzator si mai indraznet.
SUMMER ME, povestea Cupio & You este spusa alaturi de ambasadorii de brand Adelina Pestritu si Ema Uta impreuna cu Antonia, care alaturi de Cupio redefinesc libertatea si creativitatea:
SUMMER ME LIKE I AM YOUR SUN – Adelina Pestritu
Summer Glam Goddess, stim ca pentru tine succesul e o atitudine radianta, asa ca vara asta frumusetea ta vibreaza in gama Cupio Glam.
SUMMER ME LIKE I AM YOUR FUN – Ema Uta
Libertatea ta de a explora te aduce mereu in centrul experientelor memorabile. Iar cu gama Cupio Neon ii rasfeti pe cei care te privesc cu vibe-ul tau de Summer Fun.
SUMMER ME LIKE I AM YOUR JOY - Antonia
Esti un festival de creativitate, Joy Beauty. Nicio sansa de ploaie, toata gasca e on, iar la main stage lineup deschide gama Cupio Neon.
“Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia. Vara aceasta, ne-am propus sa aducem un plus de inspiratie, pentru ca toata lumea sa fie mai increzatoare si sa isi redescopere acele particularitati care ne fac unici. Noile game Glam & Neon sunt vibrante, indraznete si, in acelasi timp, mai feminine, pentru o atitudine radianta si experiente cu adevarat memorabile.”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio.
Pentru ca vara este anotimpul ideal pentru a adopta look-uri electrizante si pentru a redescoperi frumusetea, SUMMER ME by Cupio isi propune sa redefineasca perceptia asupra frumusetii.
“Ne-au placut produsele, brieful si am avut un vibe fain cu clientul de la prima interactiune. Campania transmite un joie de vivre specific zilelor de vara, cu toate experientele aferente, unde Gamele Glam sau Neon nu fac altceva decat sa puna in voloare ce inseamna pentru fiecare acest SummerME.” spune Simona Simon, Creative Director McCann PR.
O vara incomparabila cu produse de make-up si manichiura indraznete
Gamele Glam & Neon by Cupio din colectia de vara SUMMER ME reunesc doua subcategorii de produse, make-up si manichiura, care propun culori vibrante si glam pentru look-uri electrizante si stralucitoare.
Categoria SUMMER ME de make-up contine produse variate, ideale pentru vara, cum ar fi noile BB Cream cu factor de protectie solara, creioanele de buze Waterproof in nuante naturale, gloss-urile Bigger is Better disponibile in mai multe culori, pigmentii cameleonici RebelEyes, farduri colorate pe baza de apa de la Hype si iluminatoare in diferite nuante si texturi de la Extra Dose of Glow, Skin Glow si Oh, My Glow!.
In categoria dedicata manichiurii pentru sezonul de vara, Cupio a lansat o noua colectie de baze pentru oje semipermanente in nuante neon, pentru unghii electrice, Rubber Base Neon Collection, care include 8 culori intense, perfecte pentru vara. Din acest portofoliu fac parte si gamele Neon, Baby! si Summer Collection, cu nuante vibrante care nu trec observate si completeaza perfect look-urile de vara.
Vara e deja aici, asa ca SUMMER ME LIKE I AM YOUR FAVORITE BEAUTY BRAND.
Cupio este un brand romanesc care si-a inceput povestea in urma cu 11 ani, la Timisoara, devenind in scurt timp unul dintre cele mai importante repere in piata produselor cosmetice profesionale. Dorinta pentru frumusete este misiunea pe care echipa Cupio de profesionisti o indeplineste mereu cu incredere. Brandul pune acum la dispozitie 21 de magazine fizice, magazinul online www.cupio.ro si un digital beauty school cu sesiuni live & traineri specializati.
Mai mult in Campanii, PR,