Vezi spotul: Digi Mobil, Diva
agentie: Papaya.
adplayers. Iulian Toma
Fantani arteziene cu petrol in mijlocul orasului, aur in baie, elicopter de serviciu poleit in aur, sonde de petrol usor de vazut pe geamul de la bucatarie, fac parte din decorul celui de-al doilea spot Digi Mobil care incearca sa explice de ce se ingrijoreaza cetatenii din Belgravistan ofertele de 2 Euro.
Spotul “Diva”, cea de-a doua executie creativa a agentiei Papaya, reitereaza cu lux de amanunte aurite de ce oferta companiei de telefonie mobila nu se potriveste cu viata cetatenilor bogati din Belgravistan.
“Cum adica 2 Euro? Avem copii de crescut” spune Diva care crede ca cei mici trebuie sa stie ca viata e grea, si ca abonamentele de 2 euro nu au ce cauta in viata cetatenilor din Belgravistan bogati in sonde de petrol, aur si diamante.
Vezi spotul
Mai mult in Conturi