( adplayers. Iulian Toma) „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook.
Oficialii de marketing Lidl nu au comentat insa valoarea investitiilor in media a campaniilor derulate in aceasta perioada. Comunicarea Lidl este sustinuta si de agentia de relatii publice GolinHarris, parte a grupului Lowe Romania.
„Ne-am dorit sa avem alaturi persoane care ne apreciaza, care ne cunosc, persoane care vor sa afle mai multe despre Lidl, dar si persoane care ne pot oferi un feedback sincer si in timp real. Pentru noi conteaza foarte mult opiniile pe care le primim prin intermediul acestui canal de comunicare”.
Lansata in iunie 20011, cota de popularitate de 1 milion de fani Lidl pe facebook a afost atinsa pe 11 august si a fost marcat printr-un concert de proportii cu intreaga comunitate live la Cluj prin intermediul unei aplicatii de live streaming. „Toti cei care si-au dorit sa se bucure alaturi de noi, dar nu au putut fi prezenti la eveniment, au avut ocazia sa se conecteze in aplicatie prin intermediul webcam-urilor, imaginile lor fiind difuzate live pe un ecran la concert” au afirmat reprezentantii Lidl.
Pe langa postarea regulata de informatii relevante pentru fani, de-a lungul timpului, oamenii de Internet au dezvoltat mai multe aplicatii pe pagina de Facebook Lidl Romania. „Am incercat sa gasim intotdeauna idei creative, unice, care sa le ofere fanilor nostri un motiv in plus sa ne ramana alaturi. Una dintre cele mai recente aplicatii, care a avut foarte mare succes, a fost ”Live Social Grill”. Noutatea acestei campanii a constat in componenta de „live streaming” care permitea vizualizarea, in timp real, a produselor pregatite pe gratarul aflat in parcarea magazinului Lidl de pe strada Ziduri intre Vii din Bucuresti”.
Aplicatia ”Live Social Grill” a facut ca fanii de pe pagina de Facebook Lidl sa poata asista online la pregatirea bunatatilor la gratar, sa eticheteze (tag) produsele preparate si sa le castige instant. Din spusele reprezentantilor Lidl, aplicatia a fost foarte bine primita in social media, pentru ca aducea o componenta inedita.
Mai mult in Interactive, PR,