Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007

Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la servicePublicis Romania a semnat pentru Renault cel mai recent spot. Intitulat "Cricul" pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi. Pe lânga spotul TV difuzat pe tot parcursul lunii septembrie, materiale de presa si de promovare în reteaua nationala de agenti Renault.

“Este un spot care raspunde unui brief din România si este facut pentru piata locala dar este foarte posibil sa fie ulterior adaptat si în alte tari”, a afirmat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu – Creative Director la Publicis România.

Potrivit autorilor, insight-ul campaniei este “Nu ajungi cu masina în service”, de la care agentia a plecat în constructia conceptului creativ: “O masina fara probleme”. Symbol ajunge astfel sa fie “vânat” de uneltele din service, care sunt foarte curioase cum arata pe viu, iar ca unealta mai reprezentativa pentru a ilustra aceasta poveste este cricul?

Buget de productie de 100.000 EUR

Întrebat cât este bugetul de productie, Capanescu spune ca noul spot s-a facut cu în jur de 100.000 EUR. “Postproductia a ridicat costurile de realizare ale filmului tv pentru ca cricul a fost construit 3D la studioul Locomotion, din Germania, un studio cu standarde foarte înalte. Ei au facut si marmotele pentru Milka”, adauga directorul de creatie.

Am avut o experienta fericita cu regizorul englez Peter Truckle, mai spune Capanescu. Filmarea a durat doua zile, iar coloana sonora este semnata de compozitorul Eduard Carcota, cu care Publicis Romania a mai lucrat. Spotul a fost realizat cu casa de productie RELOAD Film, producator Sebastian Tudor.

“Poate singurul of al nostru a fost ca am vrut sa facem un spot de 35 sec dar, din nefericire, spatiul media ne-a limitat la 30 secunde”, a conchis responsabilul de creatie Publicis Romania.

AdPlayers.ro/File

Înfiintata în 1993, Publicis Romania lucreaza cu Albalact-Fulga, British Airways, Campofrio, DuPont, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups), Garnier, Hochland, HP, L'Oréal, Modul Design, Nestle, Nissan, Renault, OMV, Podravka, P&G, URSUS, Wienerberger, Whirlpool.

AdPlayers.ro/Work

Advertiser Renault Romania,

Rafael Treguer - Marketing Manager

Claudia Rosoga - Advertising Manager

Campania include.

Agentie Publicis,

Catalin Albu - Account Director,

Bogdan Tampau - Senior Account Manager,

Kati Szasz - Account Executive,

Razvan Capanescu – Creative Director,

Raluca Bararu, Vali Petridean,

Cristina Garlan – Art Director,

Dan Frinculescu – Copywriter,

Camelia Efrimov – AV Production Manager

PUBLICITATE: