Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
AdPlayers.info
Fuzetea, brandul de ceai rece din portofoliul Coca-Cola, anunta un parteneriat global cu cea mai mare platforma de calatorii din lume, Tripadvisor, pentru a oferi o fuziune de experiente de calatorie contrastante, anunta compania. Potrivit comunicarii, brandul sarbatoreste lansarea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta.
Fuzetea crede ca tot ce este special in lume rezulta dintr-o fuziune a contrastelor si, de aceea, impreuna cu Tripadvisor, isi doreste sa redefineasca notiunea de calatorii prin intermediul unor “Itinerare Made of Fusion” bazate pe experiente unice de vacanta, care ii incurajeaza pe pasionatii de calatorii sa exploreze, sa se descopere si, nu in ultimul rand, sa se exprime.
De la vestigiile istorice ale unor frumoase cladiri din centrul Bucurestiului, la plimbari pe stradute ascunse, dar pline de povesti nebanuite, sau chiar vizite in locuri la care nu te-ai fi asteptat niciodata sa te surprinda, noile „Itinerare Made of Fusion” ofera o fuziune de experiente contrastante, care te poarta intr-o calatorie metaforica prin timp, istorie si lumi complet diferite.
Conceptul de imbinare a experientelor de calatorie contrastante, pentru a crea ceva memorabil, reflecta aromele Fuzetea: o combinatie delicioasa de ceai bland, gust de fructe si note interesante de plante aromatice. In completarea contrastelor spectaculoase ce definesc brandul Fuzetea, acesta lanseaza o noua aroma delicioasa: editia limitata Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta zero zahar.
“Suntem incantati sa colaboram cu Tripadvisor pentru a oferi mai multe experiente de calatorie unice, pornind de la ideea de fuziune. Calatoriile devin un element cheie din universul brandului, de aceea a fost important sa cream itinerare care sa ofere o gama cat mai variata de experiente.” a spus Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
Campania
Noua campanie Fuzetea este puternic ancorata in noile tendinte de calatorie ale turistilor care, conform analizelor Tripadvisor, se orienteaza tot mai mult catre experientele complexe de vacanta, in care pot descoperi istoria si cultura locului pe care il viziteaza, de la obiceiuri si traditii si pana la preferinte gastronomice. Chiar daca obiectivele turistice raman in continuare o atractie populara in randul pasionatilor de calatorii, utilizatorii Tripadvisor sunt din ce in ce mai interesati de activitatile in natura. Acelasi lucru se aplica si pentru calatorii care planuiesc sa viziteze Romania: activitatile outdoor reprezinta cel mai important criteriu in alegerea destinatiei (21%), in timp ce pe locul doi se afla obiectivele turistice (19%).
„Abilitatea de a gasi si rezerva experiente memorabile este din ce in ce mai importanta pentru exploratorii globali. In calitate de cea mai mare platforma de calatorie din lume, ne angajam sa ajutam comunitatea noastra sa descopere lucruri cu adevarat unice, oriunde aleg sa calatoreasca. Acest parteneriat cu Fuzetea ofera o modalitate distractiva si inovatoare de a prezenta unele dintre cele mai uimitoare experiente, inspirand calatorii sa planifice si sa rezerve excursii de neuitat.” – John Boris, Chief Growth Officer, Tripadvisor.
Noua campanie Fuzetea include si o ampla promotie nationala ce se va derula incepand cu luna iulie pana pe 10 septembrie 2023. In cadrul acestei promotii, consumatorii pot castiga numeroase premii, de la coduri de reducere garantate ce pot fi utilizate pe platforma Viator pentru viitoare calatorii, pana la kit-uri de calatorie si excursii all inclusive. De altfel, marele premiu consta intr-o excursie intr-unul dintre orase emblematice ale lumii (in una dintre destinatiile pre-stabilite), cu toate costurile asigurate, de la transport, cazare, mese si pana la activitati neasteptate. Castigatorii se vor putea bucura astfel de experiente variate si vor putea experimenta o fuziune fantastica de contraste, totul all inclusive. Inscrierile in tragerea la sorti pentru premiile campaniei se fac pe site-ul https://fuzetea.coca-cola.ro/, unde este disponibil si regulamentul complet al promotiei.
Tripadvisor, cea mai mare platforma de calatorii din lume, ajuta sute de milioane de oameni in fiecare luna sa devina calatori mai buni, de la planificare si rezervare pana la efectuarea unei calatorii. Calatorii din intreaga lume folosesc site-ul si aplicatia Tripadvisor pentru a descoperi unde sa stea, ce sa faca si unde sa manance, pe baza indrumarilor celor care au mai fost acolo.
Cu peste 1 miliard de recenzii si opinii pentru aproape 8 milioane de companii, calatorii apeleaza la Tripadvisor pentru a gasi oferte de cazare, pentru a rezerva experiente, pentru a rezerva mese la restaurante si pentru a descoperi locuri minunate din apropiere. Fiind o companie de indrumare turistica disponibila in 43 de piete si 22 de limbi, Tripadvisor faciliteaza planificarea, indiferent de tipul calatoriei. Filialele Tripadvisor, Inc. (Nasdaq: TRIP), detin si opereaza un portofoliu de branduri media de calatorie si businesses-uri, care opereaza pe diferite site-uri web si aplicatii.
Mai mult in Campanii