Cu "Cartile pe Spate". Campania inedita de promovare a lecturii "Cartile pe Fata" continua pe carti de vizita
Joi, 04 Aprilie 2019


Credit: FabricadePR

„Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”, spune Victor Miron, initiatorul campaniei.

adplayers.info

Campania Cartile pe Fata, initiata de Victor Miron, continua cu o noua idee de a promova lectura, de data aceasta in mediile de business. Victor propune ca oamenii de afaceri sa treaca recomandari de carti pe spatele cartilor de vizita, dupa cum arata reprezentantii de comunicare ai campaniei. 

„Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”, spune Victor Miron.

Trei titluri – unul de poezie, unul de fictiune si unul de non-fictiune – pe spatele cartilor de vizita, aceasta este sugestia tinerilor din spatele campaniei Cartile pe Fata.  

Daisler Print House sprijina aceasta initiativa si va tipari gratuit verso-ul cartilor de vizita care se alatura acestei actiuni. 

„Ne alaturam proiectului initiat de Victor Miron pentru ca noi credem ca e foarte fain. Știm ca Victor Miron si-a dedicat deja mare parte din viata incercarii de a face din nou cititul cool. Daca e ceva ce am invatat din toata experienta noastra de pana acum si din toate initiativele pe care Daisler Print House le-a sustinut e faptul ca oamenii care isi seteaza singuri astfel de teluri sunt aceia care ajung sa schimbe lumea din jurul lor. Și ei trebuie intotdeauna sustinuti. Iar noi vom fi mereu langa ei.” spun reprezentatii Daisler Print House. 

Pentru finantarea intregii campanii Cartile pe fata, initiatorii au inceput si o forma de antreprenoriat social prin intermediul platformei online cartipentruoamenidragi.ro, unde Victor Miron a scos la vanzare o serie de carti scrise de el. Deosebit la aceste carti este faptul ca ele se pot tipari cu poza cititorilor pe coperta. 

Toate vanzarile provenite din carti merg spre campania Cartile pe Fata. Un exemplu este Clasa Cititoare, unde aleg o clasa de elevi pasionati de lectura si le ofera rolul de ambasadori ai cititului in cadrul scolii lor. Fiecare elev recomanda cate o carte, ai carei titlu si autor sunt tiparite pe un tricou. Toata clasa cititoare poarta aceste tricouri in aceeasi zi din saptamana, iar cartile recomandate sunt puse intr-o casuta de carti in curtea scolii, unde toti elevii au acces la cartile clasei cititoare. 

Cartile pe Fata pune la cale si un volum de poezii de dragoste colectiv, unde oricine va avea sansa de a-si vedea poezia tiparita in cartea „Tu Esti Eu”.

Pe 23 aprilie, de Ziua Internationala a Cartii, la Gradina Botanica din Cluj-Napoca si Jibou, intrarea la evenimentul organizat de Cartile pe Fata va fi libera pentru cei care vor veni insotiti... de o carte.

Mai mult in Conturi, Carte, PR

 


PUBLICITATE: