Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in ce mai des”, spune Georgian Draghici, Director Comercial Brand Management
AdPlayers. info
Branding pe usi ori scari rulante, frames in lifturile din mall-uri, decoruri in baile centrelor comerciale, totem-uri, standuri, plasare de produse, coloane arhitecturale decorate, steaguri care atarna din tavane sau, pur si simplu, postere cu diverse reclame care completeaza spatiile interioare ale mall-urilor - toate sunt suporturi mai mult sau mai putin conventionale, care permit brandurilor sa-si expuna produsele si sa-si promoveze campaniile.
„Asa cum publicitatea online a evoluat, la fel a evoluat si cea offline si, in special, publicitatea indoor. Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in ce mai des”, spune Georgian Draghici, Director Comercial Brand Management, liderul pietei romanesti de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala.
Daca pe unele poate ca nici nu le mai observati, atat de bine s-au incadrat in decor, altele se remarca elegant prin creativitate dar si eficienta.
In randurile de mai jos sunt prezentate cateva dintre cele mai interesante moduri de punere in scena a unor campanii de indoor advertising, cu impact de mai mult de 1 mil. fiecare.
● Patinoarul din AFI Cotroceni, decor brand Kinder
Client: Initiative Media
Campanie: Kinder Pingui
Concept: Decorarea zonei de patinoar din AFI Cotroceni: gheata, copertina, gradena, zona de munte de langa patinoar.
Audienta estimata: peste 1 mil. vizitatori/perioada expunerii (68% din traficul total al mall-ului)
Alte actiuni: activari cu promoteri, sampling de produs.
● Fatada Baneasa Shopping City, decor brand Fanta
Client: McCann World Group Romania
Campanie: Fanta - Fii Natural!
Concept: Prima decorare partiala de fatada la Baneasa Shopping City (pozitionata la intrarea principala in zona de food court).
Audienta estimata: peste 1 mil. vizitatori/perioada expunerii (60% din traficul total al mall-ului)
● Locatii & executii speciale centre comerciale tara - decor brand BCR
Client: MECGLOBAL / BCR - Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Iasi, Constanta, Sibiu, Brasov, Oradea si Arad
Campanie: RATEREDUSE.RO, campanie de refinantare de la BCR cu rate fixe si reduse cu dobanda de 7.99% pe an si campania pentru Cardul de Credit BCR, achizitii in rate cu cardul de credit, in 2017.
Concept: Am selectat usile principale de acces in mall pentru trafic si vizibilitate, scarile rulante pentru vizibilitate si suprafata mare de expunere, plus executii speciale pentru a atrage atentia vizitatorilor, amplasate in zone cu trafic si impact foarte mare (intersectii de culoare, zona intrarilor principale).
Audienta estimata: peste 7,5 mil. vizitatori/perioada expunerii
● Decorare neconventionala malluri Bucuresti & 8 orase tara - decor brand Huawei
Client: Mindshare Media
Campanie: Huawei lansare telefon P20 PRO
Concept: Fluturii Huawei au „zburat” timp de o luna in primele 9 cele mai populate orase din Romania intr-o campanie implementata de Brand Management
Audienta estimata: peste 5,7 mil. vizitatori/perioada expunerii
Mai mult in Campanii, OOH, Indoor