Cea mai recenta creatie Viva Credit “Sustine prietenia” este semnata de Headvertising si a avut un buget de 50.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai campaniei de la agentia de PR Public Advisors.
Cu media planning de la Universal McCann (UM), noul spot poate fi vizualizat pe TV inca din data de 16 octombrie si reprezinta prima actiune a campaniei integrate de imagine “Sustine prietenia”. Conceptul va fi declinat in continuare prin comunicare cu presa scrisa si online, campanii cu bloggeri si o prezenta vizibila pe canalele de social media.
Totul a plecat de la un brainstorming intern de la echipa formata din Eduard Popisteanu - Director de Marketing si Ionut Stan – Director General, care au realizat cat de important este sa nu amesteci prietenii cu banii.
Spotul TV a fost realizat cu sprijinul casei de productie AME, de unde un grup de prieteni ai autorilor conceptului s-au reunit pentru a pune pe film viziunea agentiei: Mihai Toderiuc - producator, Letitia Rosculet - regizoare de film si TVC, la care s-a adaugat Marius Ivascu, DoP-ul care “a facut lumina” pe platoul “Zero Theorem” si in cadrele lui Ben Kingsley din “BloodRayne”.
“Sustinem prietenia pentru ca o intelegem. Multi dintre noi am aflat cum e sa imprumuti un prieten sau sa imprumuti bani de la unul, cu riscul de trai cliseul “Prietenia se termina la bani”. Viva Credit a decis sa scoata la lumina clisee si tabuuri sociale cu o noua campanie de imagine menita sa reabiliteze relatiile cu cei apropiati, dar indepartati de amintirea imprumuturilor nereturnate”, a declarat Eduard Popisteanu, Director de Marketing al Viva CREDIT.
Echipa de creatie Headvertising care a lucrat la conceptul VIVA CREDIT este formata din: Corina Catrinoiu - Project Manager, Alin Tatarca – Copywriter, Alexandra Mirzac - Art Director.
VIVA Credit IFN SA se pozitioneaza prima companie din Romania specializata in Credite Pana la Salariu® - imprumuturi rapide, oferite online, cu termen de rambursare de pana la 35 de zile.
Mai mult in Licitatii, Conturi,