adplayers. info
Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj, anunta responsabilii de comunicare ai marcii de la Shake Advertising.
In 2007, viziunea nonconformista impartasita de cele doua branduri a adus laolalta puritatea apei cu creativitatea modei, deschizand astfel colaborari cu cei mai mari designeri.
Pentru a sarbatori aceasta poveste de succes, Casa lui Christian Lacroix aduce un omagiu spiritului viu si tanar al evian®, prin reinventarea modelului Paseo. Nascut pentru creatiile Haute Couture, acest design delicat de broderie a fost utilizat pentru prima data in afara colectiilor de moda Christian Lacroix , pentru a crea prima sticla evian® Limited Edition in 2007. Din acel moment a devenit un design iconic al Casei Christian Lacroix.
Sacha Walckhoff, director de creatie al Casei Christian Lacroix: „Sticlele din colectia evian® Christian Lacroix sunt disponibile in varianta de 75cl in recipient de sticla si in varianta laminata de Prestige PET 0,5l in premiera. Colectia este disponibila la nivel global din luna Septembrie 2016 in lanturile de hoteluri selectionate, cafenele, restaurante si magazine, iar in Romania va fi disponibila incepand cu luna noiembrie 2016 atat in horeca cat si pe on-line pe site-ul www.beicevrei.ro”
Potrivit responsabililor de comunicare Evian, noua versiune colorata Paseo Limited Edition este expresia pura a universului creativ al lui Christian Lacroix: flamboiant, Parizian si cu un spirit vesnic tanar. Modelul este disponibil intr-un set de doua sticle: una de culoare roz, iar perechea ei este de culoare bleu. “Colaborarea evian® x Lacroix este precum as trai un vis implinit, avand sansa de a fi a doua de acest gen... ceea ce ma face un designer foarte norocos!”
Mai mult in Packaging Design, Ambalaje,