Creatia depinde de alegerea hartiei
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 adplayers. info

 Creatia depinde de alegerea hartiei. Este concluzia companiei Antalis care, in scopul promovarii beneficiilor acestui suport, lanseaza initiativa Creative Power pentru a demonstra ca alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ.

 Derulata in cadrul initiativei, campania ‘Ilustrata’ prezinta lucrarile a 12 artisti internationali, reprezentand lucrari realizate din 12 tipuri de hartii si 12 tehnici de imprimare, distribuite pe parcursul a 12 luni.

 “Hartia, si in mod deosebit hartia creativa, isi are rolul sau determinant in prezentarea unei idei sau a unui concept, nu este doar parte a procesului de productie” spun initiatorii comunicarii de subliniere a impactului hartiei asupra consumatorului. Promotorii hartiei mai sustin ca industria produselor de lux a recunoscut dintotdeauna acest aspect important si a inclus hartiile creative ca parte integranta a procesului de creatie.

 “ Initiativa Creative Power cu varful sau de lance - campania ‘Ilustrate’, urmareste sa ii incurajeze pe cei care sunt mai putin inclinati sa apeleze la hartii creative – art directori, designeri, marci de prestigiu, agentii de PR si comunicare - sa fie pe deplin convinsi de valoarea pe care acest mediu o poate aduce unei idei, la fel cum o poate face alegerea unui anumit fotograf sau unui anumit carlig de marketing”.

 “Alegerea hartiei reprezinta un act de creatie!” a fost desemnat sloganul campaniei "Ilustrate". In prima lucrare p[romovata, ilustratoarea Nine Antico a imprimat prin tehnica gravarii laser pe Curious Matter Adrion Blue  .

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: