Creatia depinde de alegerea hartiei. Este concluzia companiei Antalis care, in scopul promovarii beneficiilor acestui suport, lanseaza initiativa Creative Power pentru a demonstra ca alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ.
Derulata in cadrul initiativei, campania ‘Ilustrata’ prezinta lucrarile a 12 artisti internationali, reprezentand lucrari realizate din 12 tipuri de hartii si 12 tehnici de imprimare, distribuite pe parcursul a 12 luni.
“Hartia, si in mod deosebit hartia creativa, isi are rolul sau determinant in prezentarea unei idei sau a unui concept, nu este doar parte a procesului de productie” spun initiatorii comunicarii de subliniere a impactului hartiei asupra consumatorului. Promotorii hartiei mai sustin ca industria produselor de lux a recunoscut dintotdeauna acest aspect important si a inclus hartiile creative ca parte integranta a procesului de creatie.
“ Initiativa Creative Power cu varful sau de lance - campania ‘Ilustrate’, urmareste sa ii incurajeze pe cei care sunt mai putin inclinati sa apeleze la hartii creative – art directori, designeri, marci de prestigiu, agentii de PR si comunicare - sa fie pe deplin convinsi de valoarea pe care acest mediu o poate aduce unei idei, la fel cum o poate face alegerea unui anumit fotograf sau unui anumit carlig de marketing”.
“Alegerea hartiei reprezinta un act de creatie!” a fost desemnat sloganul campaniei "Ilustrate". In prima lucrare p[romovata, ilustratoarea Nine Antico a imprimat prin tehnica gravarii laser pe Curious Matter Adrion Blue .
Mai mult in Conturi