In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de bauturi racoritoare, anunta reprezentantii de comunicare ai agentiei. Potrivit unor surse AdPlayers, alegerea agentiei a avut loc in urma unei selectii de oferte in care a fost studiata strategia si pozitionarea marcii, propusa de agentiiile de publicitate participante.
„Granini are deja 3 ani de prezenta pe piata autohtona, timp in care a crescut foarte mult, atat in termeni de vanzari, cat si ca notorietate in randul consumatorilor romani. Parteneriatul cu Publicis Romania marcheaza o noua etapa in dezvoltarea acestei marci in Romania si suntem increzatori in experienta lor pentru transmiterea cu succes a tuturor atributelor marcii, spune Shachar Shaine, Presedinte URBB.
„Credem ca, din punct de vedere comunicare, piata bauturilor racoritoare are inca multe de spus si speram sa fim noi aceia care o vor face cel mai bine, adauga Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania.