(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Creatia Credit Europe Bank este din acest an la Imager. Agentia de publicitate a realizat o noua campanie la „creditele imobiliare” cu doua executii, pentru POSM si outdoor .
“Vizualul de outdoor - o panorama cu blocuri a unui intreg oras a fost foarte potrivit pentru ceea ce credem noi despre creditele de casa: sute si mii de case se tranzactioneaza zilnic, iar Credit Europe Bank are pentru toti cei implicati instrumentele potrivite: credite, termene, rate, dobanzi”, spune Marius Davidoni, Senior Art.
In paralel, agentia de publicitate a mai conceput si executat o alta campanie in desfasurare, pentru „Card Avantaj”: „Este un fel de beauty campaign care vorbeste despre Card Avantaj ca despre acel gimmick extraordinar, similar celorlalte „ secrete” inventate de-a lungul timpului pentru a pune in valoare farmecul feminin”, sustine Traian Panghe, Creative Director.
O a treia campanie si cea mai recenta este cea pentru „depozitele la termen”: print, web si radio. “ „A fost o provocare pentru noi sa producem vizualul si am gasit solutiile cele mai bune, pe care Alex Galmeanu le-a fotografiat in stilul caracteristic, astfel incat sa avem un layout excelent”, afirma Adrian Calarasu, Account Executive.
/ WORK
Produs: Creditele Credit Europe Bank
Advertiser: Credit Europe Bank
Agentie: Imager
Cristina Popa – Marketing&Promotion Manager,
Tania Ciochina – Marketing Specialist ,
Horia Glinastei-– Marketing Specialist,
Aysegul Altay-PR Communication& Advertising Manager.
Andreea Bonis – Client Service Director,
Mihaela Albu – Account Manager,
Adrian Calarasu – Account Executive;
Cristian Mare – art;
Oana Stoicescu, Laura Popeanga – copy;
Marius Davidoni - Senior Art;
Traian Panghe – Creative Director