(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Brandstalk dezvolta cea mai noua campanie Europa FM - „Romania zambeste cu Europa FM”, o noua linie de comunicare a postului de radio, spun reprezentantii agentiei de publicitate.
Comunicarea este sustinuta printr-o campanie puternica derulata in presa si outdoor la nivel national. Platforma „Romania zambeste cu Europa FM” a fost deja testata in ultimul trimestru al anului 2007, fiind derulate deja trei campanii lunare consecutive.
Dupa cum afirma autorii comunicarii, noua abordare este derivata din pozitionarea Adult Contemporary Radio a postului de radio si urmareste sa adauge un plus de valoare imaginii deja bine conturate a marcii, prin dezvoltarea unei laturi optimiste, mai relaxate si mai apropiate de ascultatori.
„Brieful pe care l-am primit anul trecut a fost unul foarte clar: suntem lideri de piata si avem o imagine usor recognoscibila, insa perceptia generala este cea a unui post foarte ... serios”, spune Olivia Georgescu, Account Director la Brandstalk. „Ascultatorii simteau, poate intuitiv, nevoia unei oarecare „relaxari”, care sa contrabalanseze cumva continutul si tonul realist-informativ al programelor”
„Am inceput, asadar, sa lucram la acele amanunte care fac diferenta, prin care insertia de umor de buna calitate sa fie foarte subtila si naturala, fara a fi deranjanta.”, completeaza Marian Enache, Senior Copywriter, Brandstalk.
Conform autorilor campaniei, rezultatele comunicarii se vad si in datele din Studiul de Audienta Radio (SAR) realizat in toamna anului 2007, oferite in decembrie, care au aratat o crestere a numarului de ascultatori Europa FM fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Potrivit oficialilor de comunicare ai campaniei, Europa FM este lider incontestabil de audienta la nivel urban, cu o medie de 1.706.000 ascultatori pe zi si conduce la nivel national atat in privinta cotei de piata (15%), cat si ca numar de ascultatori (cu o medie zilnica de 2.513.200).
AdPlayers Work
Titlu: Romania zambeste cu Europa FM”
Advertiser Europa FM
Agentie Brandstalk:
Anca Gheorghe – Group Marketing Manager,
Marius Furdui – Director de Programe
Andreea Florescu – PR & Promotion Executive.
Olivia Georgescu – Account Director,
Camelia Dejeu – Account Executive,
Sorin Predescu – Creative Director,
Marian Enache – Senior Copywriter,
Ioana Paraschiv si Andras Bitay – Art Director-i