Costin Radu pleaca de la iQads si Smark, pentru Geek cu Leo Burnett
Joi, 03 Iunie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Costin Radu (28 ani), managerul Iqads si Smark, editate de Blue Idea Promotions, paraseste cele doua portaluri pentru Geek, o noua companie interactiva in grupul Leo Burnett.

„Va fi o agentie interactiva care se va pozitiona mai mult pe strategie in domeniul digital. Pentru inceput ne vom folosi probabil de resurse din grup pe partea de media, insa va fi o agentie de sine statatoare”, a afirmat pentru AdPlayers, Costin Radu, viitorul partener la Geek, o a treia agentie cu profil digital din cadrul grupului Leo Burnett, pe langa iLeo si Digital Star. 

Contactat de catre AdPlayers, Marius Cristea ( foto dreapta), fondatorul iQads si director de dezvoltare al grupului F5, a afirmat ca revine la Blue Idea,  de unde va prelua atributiile ce ii reveneau lui Costin Radu, si va continua toate proiectele aflate in desfasurare.

De ce pleaca?

„Am plecat pentru ca se incheia intelegerea initiala, din care mai aveam practic 1-2 luni”, spune Costin Radu, dupa o colaborare inceputa in urma cu sapte ani, cand lucra inca la Leo Burnett, perioada din care in ultimii trei a fost complet dedicat. Ultima intelegere intre Costin Radu si compania Blue Idea Promotions, care patroneaza iQads si Smark in cadrul grupului Realitatea Catavencu, a fost pe 3 ani, iar aceasta urma sa se incheie.

Cu venituri de aproximativ 200.000 de euro pe an, business-ul din jurul iQads si Smark este operat de compania Blue Idea Promotions, detinuta in majoritate de divizia F5 din cadrul grupului Realitatea Catavencu. Veniturile companiei provin in majoritate din proiectele speciale atat in jurul iQdas (www.iqads.ro) si Smark (www.smark.ro ) dar si din proiecte sau evenimente offline create in jurul celor doua produse media sau altor canale din grupul Realitatea Catavencu. 

Ce i-a placut, si ce a fost mai greu de facut?

„Mi-a placut cel mai mult ca este un model de business in care poti sa faci cam orice proiect iti trece prin cap – de la creatie, pana la research", spune fostul manager Iqads si smark. "Mai greu a fost sa ne reinventam odata cu criza, care a scazut mai mult bugetele de sponsorship, si sa construim o echipa, care in acest moment este una foarte buna”.

Ex managerul Iqads si Smark mai spune ca sustine problemele industriei online, cum ar fi si demersul de a nu taxa publicitatea online la click, atunci cand creatia este gandita pentru altceva. „La Iqads am lucrat cu agentii in calitate de client, si m-a ajutat foarte mult. M-a ajutat, deasemenea, sa inteleg cum functioneaza media ca proces de cumparare vanzare, si ce functioneaza sau nu”, a conchis el. 


PUBLICITATE: