(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
In urma adoptarii unui nou slogan, Cosmote Romania schimba „Alaturi de tine”, sloganul local din ultii doi ani si jumatate, cu noul, regional, „Lumea noastra esti tu” („Our world is you” ). Actiunea face subiectul unei noi campanii de imagine semnate de Bold Ogilvy la Atena si implementatade Ogilvy Romania, si pastreaza traditia companiei de a avea un slogan pentru piata locala, in limba romana.
„Campania de imagine este semnata de Bold Ogilvy in Grecia, si este implementata pe piata romaneasca de Ogilvy Romania” a afirmat pentru AdPlayers, Albert Nica, Executive Creative Director la Ogilvy Group. Bold Ogilvy este reprezentantul de la Atena al retelei de agentii de publicitate Ogilvy & Mather, din cadrul WPP. Contul de media este administrat in Romania de Media Investment ( The Group ).
Costas Kapetanopoulos, Marketing & Communication Director Cosmote Romania afirma ca noua campanie de brand isi propune sa duca mai departe abordarea companiei din anii trecuti si sa consolideze relatia emotionala cu consumatorii. „Noul slogan se adreseaza in egala masura angajatilor si clientilor, in timp ce continua sa impartaseasca alaturi de acestia experientele reale ale vietii de zi cu zi”, a mai spus Kapetanopulos.
“Sloganul nostru anterior, care de asemenea a fost unul emotional, a pavat drumul catre o abordare holistica a comunicarii si catre o perceptie globala ca un grup care isi foloseste toate resursele in beneficiul clientilor sai”, adauga si Dana Bursuc, Senior Marketing, Communication Manager Cosmote Romania.
Potrivit datelor citate de companie, cu peste 23% cota de piata, baza de clienti Cosmote a depasit 6,6 milioane de utilizatori in luna Septembrie 2009. Pe langa executia de mai sus intitulata "Actiune", alaturat puteti vedea alte trei executii creative din campanie: "Pasiune", "Distractie" si "Energie".