Cora Romania aduce in prim plan „Magia de acasa” cu agentia Tribal Worldwide Romania
Vineri, 19 Noiembrie 2021

 

Credit. Cora Romania /Tribal Worldwide Romania

“Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze magia” a spus Ana Maria COSTEA, Director de Marketing cora Romania. 

AdPlayers. info

„Magia de acasa” este noua platforma de comunicare a hipermarketului cora in Romania, parte a demersului strategic global de repozitionare a brandului, anunta autorii campaniei.

Pentru aceasta, Cora a lucrat pe recalibrarea misiunii si a rolului sau mai bine de un an printr-un proces complex de inteligenta colectiva, ceea ce a insemnat ca a fost implicata intreaga echipa de 25 000 de angajati din cele 4 tari in care Grupul e prezent.

Din acest proces transversal s-a decantat o viziune comuna a brandului care va acompania toate initiativele cora in urmatorii ani. 

“Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze magia” - declara Ana Maria COSTEA, Director de Marketing cora Romania. 

Si astfel clientii cora pot transforma momente aparent banale in evenimente pline de emotie din viata unei familii.

Sa pregatesti cafeaua de dimineata e o declaratie de iubire, sa transformi faina, zaharul si untul in biscuiti este o superputere, iar un simplu buton poate aduce toate stelele in camera surioarei mai mici.

https://www.youtube.com/watch?v=gON56vYXbuI&ab_channel=coraRomania

Abordare personala

„A vorbi despre familie si despre momentele magice de acasa de la fiecare dintre noi este un teritoriu extrem de batatorit. Astfel, am decis ca abordarea pe acest proiect sa fie una foarte personala si ne-am lasat inspirati de familiile noastre. Fiecare cadru din spot e o reflexie a vietii de familie a celor ce au lucrat pe proiect. Si continuam sa ne lasam inspirati de noi pe fiecare componenta a platformei de comunicare.”, spune Simina Zidaru, Deputy Managing Director, Tribal Worldwide Romania. 

Potrivit autorilor, campania realizata de Tribal Worldwide Romania marcheaza un nou capitol in viata brandului cora, cu TV, cu afisaj outdoor, o componenta importanta online si o promotie puternica comunicata rotund.

Fiind o campanie care celebreaza diversitatea la nivel de produs si idee, premiile din campanie sunt oferite in functie de nevoile si dorintele consumatorilor. Acestia se pot inscrie pe www.magiadeacasa.cora.ro pentru a castiga un cos de cumparaturi sub forma de voucher, astfel incat sa isi poata compune singuri lista de ingrediente pentru magia de acasa. 

Credite.  Echipele implicate in campanie

Tribal Worldwide Romania:

Simina Zidaru (deputy managing director & creative director), Ruxandra Popescu (client service director), Georgiana Bulagea (copywriter), Mihaela Trandafir (art director), Elena Mihai (account manager), Camelia Dobre (account manager), Oana Nichiforov (social media manager), Andrei Soare (development director), Denisa Dumitrescu (junior web developer), Sorin Paraschiv (web developer).

Cora Romania:

Ana-Maria Costea (Marketing Director), Adalgiza Ciobanu (Consumer Insights Manager),  Marilena C?rsteanu (Marketing Omnicanal Manager),  Camelia Popescu (Advertising, Communication and CSR Manager).

Tribal Worldwide Romania este agentia de creatie digitala membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale.

Cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, brandul opereaza in prezent 10 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase, magazinele cora Urban si platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

In 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Incepand cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumparaturi online, prin comenzi din aplicatiile Glovo, Food Panda si Tazz by emag, cu livrare in mai putin de 60 de minute. Aplicatia cora ofera consumatorului o experienta imbogatita in magazine, o mai buna organizare a listei de cumparaturi si beneficii de fidelitate.

Mai mult in Campanii, Retail


PUBLICITATE: