(AdPlayers, Iulian Toma)
Piraeus Bank inoveaza, cu ghilimelele de rigoare, serviciile de marketing si comunicare bancara cu un anunt lucrat manual, langa afise corporate frumos inramate.
Sub titlul ANUNT IMPORTANT „Vine pensia A 13-a!”, lucrarea din portofoliul de comunicare Piraeus Bank vine sa confirme ca, pe timp de criza, solutia nu este sa dai o comanda de productie in valoare de cateva sute de euro unei agentii, ci sa scoti pixul din dotare si sa sari pe geam cu prima coala A4 care iti iese in cale.
Anuntul pare a fi inclusiv „verificat”, daca ar fi sa citim textul inscris pe o mica pastila rosie, discret amplasata deasupra mesajului.
Ineditul mesaj fost surprins astazi dimineata de AdPlayers la o sucursala din Militari, si nu poate decat sa „bucure” Mather Communications, agentia de publicitate a bancii, al carei departament de creatie este foarte putin probabil sa-si fi dat ok-ul pe hartia scrisa cu pixul.
Scriem cui trebuie, si va tinem la curent cu ce spune „clientul” sau „agentia”. Sa cautam si copywriterul?
Mai mult in Opinii, AdPlayersCRITIC