(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Petrom si OMV au incredintat Optimedia gestionarea bugetelor de media, anunta oficialii de comunicare ai agentiei.
Miscarea are loc in urma unei licitatii, o confruntare intre 5 agentii de media mari, potrivit Optimedia. Perioada de evaluare a continut 5 runde, ultima dintre acestea combinand 3 studii de caz asupra produselor specifice industriei.
„Ne-am dorit foarte mult sa castigam si am reusit sa transmitem acest sentiment’, declara Cezar Batog (foto), Managing Director, Optimedia Romania. „Pe langa tonusul foarte bun, eficienta mixului de media propus si solutiile creative ne-au asigurat succesul. Increderea acordata de catre Petrom ne onoreaza in contextul in care interesul ridicat de catre aceasta licitatie a fost puternic, iar concurenta acerba”.
Incepand din aceasta luna, Optimedia va asigura, pe tot parcursul anului, servicii de planificare strategica, cumparare de spatiu media, evaluare si control, precum si asistenta in derularea programelor de CSR si comunicare corporatista a companiei Petrom.
La licitatia de media au participat Catalin Palcau – Senior Media Planner, Vicentiu Neacsu – Senior Media Planner, Claudiu Mandache – Media Planner, Marius Tocu – Media Planner si Madalina Sandu – Research Manager.
AdPlayersFile
Cu o expetiza de media din anul 1998, agentia Optimedia detine in portofoliu nume de clienti si marci precum British Airways, Campofrio, Hochland, HP, Whirlpool, Zapp, Sadia, Asmita Gardens, HelpNet / GreenNet, Zarea, Cristalex, Sanofi Aventis, Petrom si OMV.