( AdPlayers.ro ) Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest, parte a Ogilvy Group Romania, a anuntat in ultima saptamana nu mai putin de trei licitatii noi castigate. Cele trei sunt MOL, Colgate-Palmolive si Globe Trade Center Romania ( GTC Romania).
MOL Romania
MOL Romania Petroleum Products, parte din Grupul MOL, principala companie integrata de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana, a incredintat contul sau de relatii publice agentiei Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest in urma unei licitatii, spun oficialii agentiei, la care au participat 11 dintre cele mai importante agentii de comunicare de pe piata romaneasca.
„A fost un pitch ca un raliu, pe care ne doream foarte mult sa-l castigam, cu atat mai mult cu cat eram deja fanii benzinariilor MOL”, declara Gabriela Lungu, Managing Director Ogilvy PR Worldwide/ Bucuresti.
Ogilvy PR va oferi companiei servicii de consultanta specifice colaborarii pe termen lung - managementul reputatiei si managementul situatiilor de criza, asistenta in activitatile de comunicare externa si coordonarea activitatilor de relationare cu mass media.
„Procedura de selectie a agentiei de PR a fost una foarte riguroasa, si dintre toate agentiile, Ogilvy PR a demonstrat ca intelege piata pe care activam si nevoile noastre de comunicare.”, a declarat Catalina Roman, PR Coordinator MOL Romania Petroleum Products.
Consultantii Ogilvy PR care au pregatit strategia prezentata in cadrul pitch-ului sunt Gabriela Lungu, Managing Director, Stefania Stavrositu - Account Director si Alexandru Filip – Senior Account Executive. Echipa MOL a fost formata din Zsolt Szalay - Director Executiv MOL Romania, Sandor Kantor – Director de Comunicare Externa MOL Group, Catalina Roman – Coordonator PR, Eva Csog – Coordonator PR si Daniela Neacsu - General Materials & Services Procurement.
Colgate-Palmolive
O alta licitatie de PR castigata de Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest este cea a gigantului Colgate-Palmolive, conform oficialilor agentiei, lider mondial si local in igiena orala si numarul 1 pe piata romaneasca pentru numeroase alte segmente ale bunurilor de larg consum.
Potrivit agentiei de relatii publice, serviciile pe care Ogilvy PR le ofera companiei sunt cele specifice colaborarii pe termen lung si merg de la strategie de relatii publice pana la consultanta permanenta si relationare cu mass-media. Colaborarea intre cele doua companii are in vedere atat zona comunicarii corporative, cat si cea a comunicarii de produs, pentru toate brand-urile aflate in portofoliul Colgate-Palmolive Romania.
“Am inceput colaborarea cu Ogilvy PR cu increderea ca vom avea o comunicare foarte buna cu aceasta echipa de oameni inimosi, si ne referim atat la comunicarea dintre noi, ca parteneri, cat si la comunicarea pe care impreuna o vom avea cu publicurile companiei noastre,” au declarat reprezentantii Colgate-Palmolive Romania.
GTC Romania
Globe Trade Centre Romania este a treia licitatie anuntata de catre agentie in numai o saptamana. Subsidiara locala a unuia dintre cei mai importanti dezvoltatori din domeniul real estate pentru regiunea Europa Centrala si de Est, conform reprezentantilor agentiei, a incredintat de asemenea Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest coordonarea comunicarii pentru patru proiecte imobiliare de anvengura.
GTC Romania a dezvoltat in tara noastra cladiri de birouri de top, precum “Europe House” sau “America House”, iar anul acesta va anunta noi proiecte imobiliare atat din zona cladirilor de birouri, cat si din cea rezidentiala sau de magazine.
„Colaborarea intre cele doua companii a inceput in urma unui pitch pentru un singur proiect, licitatie la care Ogilvy PR a concurat impotriva a doua importante agentii full service”, sustin castigatorii licitatiei.
In cadrul unei colaborari de lunga durata, Ogilvy PR dezvolta si implementeaza pentru proiectele GTC strategii de comunicare cu o componenta puternica de relatii publice, dar care exploreaza si instrumente din alte zone ale comunicarii.
Fondata in 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este, conform oficialilor agentiei, singura subsidiara din Romania a unei companii internationale specializate in domeniul relatiilor publice cu peste 60 de filiale in America de Nord, Europa, Africa, Asia si Australia. La nivel mondial, reteaua Ogilvy Public Relations Worldwide apartine grupului WPP.
(Irina Toma, Iulian Toma info@adplayers.ro )