Contul de creatie IKEA la Punct, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis si Next
Joi, 27 August 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Contul de creatie, strategie si productie Ikea a fost castigat de agentia de publicitate Punct, potrivit unor surse apropiate licitatiei de comunicare, de curand organizate. 

Contactata de catre AdPlayers, Anca Mihaescu, fondatoarea si managerul companiei de publicitate, a confirmat castigarea contului Ikea, dar a refuzat sa faca orice comentariu pe marginea serviciilor oferite, motivand confidentialitatea informatiilor contractuale.

Potrivit acelorasi surse AdPlayers din piata, agentia de publicitate a carei creatie este condusa de Ghica Popa,  a castigat contul, dupa un pitch cu Propaganda, Publicis Romania si Next Advertising. Contul de creatie, strategie si productie Ikea era administrat in trecut de agentia de publicitate Ogilvy & Mather, iar serviciile de media in portofoliul Mediaedge:cia.

Surse AdPlayers apreciaza contul de creatie Ikea la cateva sute de mii de euro pe an, in functie de activitatile de comunicare si valoarea serviciilor de productie derulate.

PUBLICITATE: