(AdPlayers.ro, Irina Toma)
The Practice a devenit agentia de PR a organizatiei non-guvernamentale World Vision Romania. Potrivit reprezentantilor agentiei de relatii publice, The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra.
“Anul acesta vom derula proiecte noi cu obiective ambitioase; de aceea avem nevoie de un partener de incredere, care sa demostreze dedicare si creativitate pentru proiectele noastre” a declarat Violeta Moisa, Director Marketing World Vision Romania.
“Am lucrat patru ani in organizatii neguvernamentale si m-am bucurat sa pot lucra din nou pentru un ONG important, cum este World Vision Romania, de data aceasta din perspectiva unui consultant extern”, a adaugat Stefania Stavrositu, Junior Partner The Practice.
/ MARKET
World Vision Romania este o organizatie crestina, care pledeaza pentru cauza copiilor defavorizati din Romania si desfasoara programe de interventie umanitara in situatii de urgenta. Programele si proiectele implementate de organizatie au in centrul activitatilor copiii, familiile acestora si comunitatile din care fac parte. prezenta in Romania din 1990, organizatia World Vision Romania este partenera a World Vision International, activa in peste 100 de tari din intreaga lume.