Contul de PR Novo Nordisk este semnat de Pleon Graffiti
Miercuri, 22 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Novo Nordisk, lider mondial in productia de insulina si de medicamente pentru tratarea diabetului, a ales de curand serviciile de PR ale agentiei Pleon Graffiti, anunta responsabilii de comunicare ai companiei de relatii publice. 

Bogdan Viasu (foto), General Manager Novo Nordisk spune ca a ales Pleon Graffiti „in primul rand datorita experientei lor in domeniu, precum si a originialitatii proiectelor propuse”.

 

Colaborarea dintre cele doua companii a debutat in luna august a acestui an, cu lansarea campaniei de responsabilizare sociala “Noua ne pasa”, prin care Novo Nordisk a oferit sprijin bolnavilor de diabet din Romania. Acesta reprezinta un prim pas dintr-o serie de activitati de informare a populatiei in legatura cu modul de prevenire si tratare a diabetului, pe care Novo Nordisk le va desfasura la nivel national.

 

Potrivit companiei de relatii publice, Pleon Graffiti ovfera companiei Novo Nordisk servicii de consultanta pentru promovarea imaginii de companie si de produs. Agentia va concepe si va implementa activitati de relatii publice (precum organizarea de evenimente, managementul relatiei cu presa si suport pentru proiectele de responsabilitate sociala ale companiei) la nivel national, avand ca scop principal promovarea valorilor Novo Nordisk si intarirea pozitiei de lider pe care compania o detine pe piata.

 

 

Novo Nordisk

Compania Novo Nordisk este in prezent liderul mondial si national in tratamentul diabetului zaharat, avand o experienta de peste 80 de ani. Cu sediul central in Danemarca, Novo Nordisk are in prezent aproximativ 25.800 de angajati in 79 de tari si isi comercializeaza produsele in peste 179 de tari.

PUBLICITATE: