Lowe PR si-a adjudecat contul departamentului de Ajutor Umanitar al Comisiei Europene (ECHO). Estimat de surse AdPlayers la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului trecut. Agentia pregateste prima campanie de informare si sensibilizare a romanilor cu privire la activitatea si rolul ECHO in ajutorarea tarilor din afara Uniunii Europene. Contactati de catre AdPlayers, reprezentantii Lowe PR nu au comentat informatia privind bugetul de comunicare.
„Am castigat cotul in urma unei licitatii desfasurate la sfarsitul anului trecut”, a afirmat pentru AdPlayers Hortensia Nastase, Managing Director la Lowe PR, companie de relatii publice membra a grupului din care mai fac parte agentiile Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One si Scholz & Friends.
Campania de comunicare coordonata de Lowe PR se va derula in intervalul martie-mai 2010 si este construita pe paliere complementare, de la media relations si celebrity endorsement, la evenimente stradale interactive si plasarea materialelor informative ECHO.
Lowe PR nu se afla la prima colaborare cu insititutii ale Uniunii Europene - in 2009, agentia a coordonat implementarea campaniei de relatii publice pentru alegerile europarlamentare din Romania, cea mai ampla campanie institutionala din istoria Europei, orchestrata la nivel paneuropean de Scholz & Friends.
ECHO
Departamentul Comisiei Europene responsabil pentru finantarea ajutorului umanitar acordat milioanelor de victime ale dezastrelor naturale sau provocate de oameni ce au loc in afara Uniunii Europene, pentru aceasta campanie, ECHO isi concentreaza eforturile asupra a patru zone de calamitate: foamete, inundatii, cutremure si conflicte. Din 1992, organizatia a sustinut cu ajutorul partenerilor sai zonele afectate din peste 85 de tari, printre care Afganistan, Kenya, Darfour, Vietnam, Haiti, Georgia. Ajutorul asigurat de ECHO este direct orientat catre populatia afectata, indiferent de rasa, etnie, religie sau afiliere politica.