Contul Lipton Ice Tea de Zmeura va fi in jur de 40% din tot bugetul Lipton
Miercuri, 01 Aprilie 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma )

„Bugetul de comunicare in Romania a noului Lipton Ice Tea de Zmeura va reprezenta aproximativ 40% din bugetul Lipton pe 2009”, a afirmat  pentru AdPlayers, Dana Iordache, Non-Carbonated Marketing Director PepsiCo International, la evenimentul de lansare al noului produs.

Oficialul a evitat sa furnizeze bugetul de comunicare din ratiuni de confidentialitate a informatiilor. Pepsi Lipton International a adaptat comunicarea pe piata romaneasca a nou lansatului Lipton Ice Tea de Zmeura cu DDB Bucharest, campania internationala fiind semnata de DDB New York.

„Agentia agreata la nivel international de Lipton este DDB, iar in Romania lucram cu DDB Bucharest pe parte de creatie. Pentru contul de media lucram cu agentia care administreaza intreg contul Pepsico International, compania Media Direction”, a mai spus Dana Iordache, pentru AdPlayers.

„Comunicarea Lipton Ice Tea de Zmeura vine de pe platforma internationala creata de DDB New York, dar este imprelemnata si adaptata local de DDB Bucharest, campania urmand sa demareze in luna aprilie si sa se desfasoare timp de trei luni”.

Split media: 65% Tv, 20% presa scrisa, outdoor, Internet, 15% la raft 

Responsabilul de marketing a mai afirmat ca produsul se adreseaza in principal unui public tanar, cuprins intre 20-29 de ani, cu venituri medii si peste medie, un public mai educat in ceea ce priveste produsele pe care le consuma, tineri activi carora le place sa socializeze.

Iordache a declarat pentru AdPlayers ca cea mai mare pondere de aproximativ 65% din totalul bugetului este alocaa televiziunii, canal media unde promovarea va fi sustinuta pe mai multe posturi, si ca un procent deasemenea important de aproximativ 15% il vor reprezenta activarile si comunicarea la raft a produsului, campania urmand sa se deruleze si in alte canale „Above the Line”, cum sunt presa scrisa, outdoor si Internet (20% n.r.)

Lansarea Lipton Ice Tea de Zmeura in Romania a debutat cu o campanie a cultivatorilor si fanilor zmeurei, intitulata “Sustin Zmeura!”, produsul urmand sa fie promovat in continuare prin intermediul campaniei integrate de comunicare. Proiectul de relatii publice al produsului a fost administrat de GMP PR.

Marca Unilever, distribuit de Quadrant Amroq Beverages SA, sub licenta Pepsi Lipton International Ltd

Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton International Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a Pepsi Americas, sub licenta Pepsi Lipton International Ltd. 

QAB SA este imbuteliatorul si distribuitorul autorizat al produselor sub marcile inregistrate PepsiCo (Pepsi, 7-UP, Mirinda, Mountain Dew, Evervess), precum si al propriilor produse, sub marcile Prigat si Roua Muntilor. De asemenea este distribuitorul autorizat in Romania pentru bautura sport Gatorade (o marca a Stokely Van Camp, tot sub umbrela PepsiCo).


PUBLICITATE: