(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Odyssey a lansat cea mai recenta campanie pentru Prodvinalco. Noua campanie de imagine semnata de agentia de publicitate condusa de Diana Flutur marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj, conform unui comunicat de presa remis AdPlayers.
Potrivit sursei, Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local. Desi exista pe piata de 4 ani, produsul nu a beneficiat de promovare ATL, pana anul acesta in luna octombrie, cand a inceput sa fie comunicat prin campanie de imagine pe TV (Antena 1, OTV, ProTV local si la ProTV national in cadrul UEFA Champions League) si o promotie cu componenta exlusiva de BTL on trade si off trade.
Potrivit agentiei de publicitate, scopul campaniei este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii si clarificarea pozitionarii in mintea consumatorului ca bautura care ii incurajeaza pe oameni sa ia atitudine si sa nu mai indure nedreptatile care li se fac, dupa cum spun autorii campaniei - o pozitionare diferita de cele ale principalilor doi concurenti din piata.
La campanie au contribuit, din partea clientului, Andi Dascal (Director General), din partea Prodvinalco Cluj, respectiv de la agentia de publicitate Valentin Suciu, Alexandru Aron, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Ileana Sebe (Strategie), Alice Herea si Loredana Banica (Client Service), Mihai Ilie si Ionela Aprodu (Media).