foto: casinopalace.ro
( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Casino Palace (Queen Investments) a ales, in urma unei licitatii de relatii publice, agentia de PR Image. Contactat de catre AdPlayers, Alex Paius, Senior Partner la Image, nu a comentat informatia, dar nici nu a infirmat-o.
Potrivit unor surse apropiate licitatiei, in procesul de selectie au mai fost invitate alte cinci companii. Pe langa Image, la pitch au mai participat companiile Rogalski Grigoriu, V+O Communication, Trends, Seven Communication si, cel putin interesanta, participarea "agentiei" PR Wave International.
PR Wave este nimeni alta decat editoarea site-ului prwave.ro, care, cel mai probabil, odata cu publicarea comunicatelor de presa, a insumat si o importanta expertiza de comunicare de profil incat a hotarat sa intre in randul jucatorilor din piata de PR. Dupa ce a incasat pierderea licitatiei de relatii publice, PRwave a trecut probabil astazi la vechea meserie si are pe prima pagina a site-ului comunicate ale agentiilor cu care uneori se intalneste in licitatii.
Ca standardele licitatiilor de profil din Romania accepta o agentie de PR furnizor de informatie pentru PRwave.ro, in licitatie cu Prwave.ro o dovedeste si „articolul” publicat pe prima pagina a site-ului: „CokeLive Peninsula 2009 - un eveniment Coca-Cola implementat de Tempo Action”. Tempo Action si Rogalski Grigoriu, agentie alaturi de care PR Wave International a participat la licitatia Casino Palace, fac parte din acelasi grup condus de Dragos Grigoriu.