Carrefour pleaca de la Ogilvy la Publicis Groupe dupa un pitch international dupa 10 ani de colaborare intre cele doua companii. Potrivit unui comunicat de presa, incepand cu luna iunie 2009, contul Carrefour va iesi din portofoliul grupului Ogilvy ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe, decizie care se va aplica si pe piata locala.
Colaborarea dintre Ogilvy si Carrefour a inceput inca de la lansarea Carrefour pe piata din Romania. Printre campaniile dezvoltate de Ogilvy in acest rastimp, se numara campaniile de imagine care au construit conceptul Carrefour - „In lupta cu preturile” - si nenumaratele campanii tactice, printre care lansarea cardului Carrefour Mastercard, lansarea serviciului Carrefour Voiaj sau campaniile pentru deschiderea celor 19 magazine Carrefour Express.
Dupa 10 ani de parteneriat intre cele doua parti, Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania a declarat: „In toti acesti ani am avut o colaborare cu adevarat pasionanta. Cunoscand perfect contul Carrefour, istoria, strategia de comunicare si fiecare detaliu in parte, Ogilvy ne-a ajutat sa ne reinventam permanent si sa ne mentinem leadership-ul pe piata de retail din Romania” .