Contul Algida (Unilever), incredintat direct DDB Bucuresti
Joi, 16 Iulie 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Contul Algida ne-a fost incredintat direct de catre Unilever in ianuarie", a afirmat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB, intrebata cum a intrat agentia de publicitate in posesia contului de inghetata.

Potrivit executivului agentiei,  serviciile DDB oferite in aceasta campanie au fost de creatie si implementare pentru ATL si BTL. Miscarea contului Algida are loc in urma unei alinieri internationale la reteaua de publicitate DDB, care lucreaza la nivel global pentru "brandul inima"  - Algida in unele tari, Walls, Ola, Eskimo - in alte tari. Contul a fost obtinut in urma unui pitch international, la finalul anului 2007. In America de Nord si in Europa Centrala si de Est, DDB lucreaza pentru toate brandurile Algida, in-home si out-of-home.

„Am adaptat material international  - spoturile TV si printurile sunt adaptate, si am dezvoltat concepte si materiale originale pentru activari si evenimente – in magazine, parcuri, birouri, etc.”, a mai adaugat Angelescu.

Oficialul DDB a mai spus ca agentia de publicitate a administrat 4 campanii: lansarea Algida (TV, evenimente si activari locale), Big Milk (TV, ooh, print, concepte pentru activari in store si o caravana nationala in spatii publice), Carte D’Or (TV, ooh, print, activari in-store), Magnum (TV, ooh, print, concept pentru activari in birouri si pe terase).

Contul de media Unilever este administrat de agentia de media Mindshare.

PUBLICITATE: