(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Contul marketing si comunicare al centrului comercial AFI PALACE Cotroceni este administrat de Saatchi & Saatchi X, din grupul de marketing si comunicare de Radu Florescu, dupa o licitatie castigata la mijlocul anului 2009, la care au mai participat, printre altele, potrivit unor surse AdPlayers, agentiile Publicis Romania, Grey Bucuresti si Tempo Advertising.
Contactati de catre AdPlayers, oficialii Saatchi & Saatchi X au confirmat castigarea contului, insa nu au comentat informatiile privind companiile cu care s-au intalnit in licitatie. Oficialii agentiei au mai afirmat insa ca pe langa serviciile oferite de Saatchi & Saatchi X- creatie si strategie, eveniment de lansare, AFI Palace Cotroceni va avea servicii asigurate de agentiile Zenith Media - planificare si cumparare de media, Saatchi & Saatchi PR - public relations. Comunicarea pe Internet va fi asigurata de Kubis Interactive. Printre executiile campaniei se numara AFI PALACE "Casino" ( mai sus ).
Lansare cu 500.000 EUR
Gabriela Nanu (foto), Account Director, Saatchi & Saatchi X, a afirmat pentru AdPlayers ca totalul investitiilor in comunicare pentru lansarea centrului comercial se ridica la aproximativ 500.000 EUR net, buget in care sunt incluse toate serviciile de comunicare asigurate pana la sfarsitul anului 2009.
Pentru anul 2010, potrivit directorului de cont al agentiei, serviciile de comunicare vor fi asigurate de aceleasi companii. „Anul viitor este deja conturat”, a afirmat Gabriela Nanu. „Comunicarea va porni de la produs si promovarea AFI Palace ca zona de entertainment unica in Romania. De aici vor fi si mai multe actiuni care isi vor avea originea in ceea ce ofera centrul comercial. Vom avea multe evenimente in mall, programe educationale pentru tineri, campionate, intreceri, dar si parteneriate cu foarte multe companii care isi vor organiza evenimentele”.
1,2 -1,5 Milioane EUR, in 2010
Intrebata la cat se va ridica bugetul anului 2010, Gabriela Nanu a evitat o estimare, motivand ca se mai lucreaza inca la detaliile planului de comunicare. Surse AdPlayers apropiate contului de comunicare au afirmat ca la cei 0,5 milioane de euro pentru lansarea din acest sfarsit de an, AFI Palace Cotroceni ar mai putea investi pana la sfarsitul lui 2010 un buget cuprins intre 1,2 si 1,5 Milioane EUR.