Cont de 0,4 Milioane EUR rebranding si pozitionare Happy Tour, la Mercury360
Miercuri, 02 Decembrie 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Contul de 0,4 Milioane EUR pentru serviciile de rebranding si pozitionare ale companiei de travel management Happy Tour, va fi administrat de Mercury360, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Javier García del Valle (foto), presedintele investitorului in comunicare. Contul a fost castigat de Mercury360 in urma unei selectii la care, potrivit sefului Happy Tour, au participat intr-o prima etapa mai mult de 15 companii. Intregul proces s-a desfasurat in vara acestui an.

Managerul companiei de corporate travel a mai afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a intregului proces pe o perioada de doi ani, 2010 – 2011. Oficialul nu a dezvaluit structura bugetului in functie de serviciile administrate, insa a precizat ca intreaga suma este esalonata pe o perioada de doi ani in functie de prioritatile planului de comunicare.

Javier García del Valle mai spune ca Happy Tour activeaza intr-o piata locala de 1,2 Miliarde de euro, din care numai serviciile de corporate travel sunt estimate la aproximativ 60%. Potrivit executivului companiei, din acest volum de servicii, Happy Tour are o cota de piata de aproape 50%. Pentru anul viitor, executivul vede o crestere procentuala a serviciilor de corporate travel cu doua cifre, insa a refuzat sa inainteze un procent, motivand ca acesta este greu de estimat.

Javier García del Valle – 25 de ani de turism, PR, publishing, vanzari online.

Experienta lui Javier García del Valle este interesanta atat in turism, cat si in marketing si comunicare. Biografia lui include 25 de ani in servicii de turism, relatii publice, vanzare de servicii pe Internet, dar si de editare a unor publicatii specializate de profil.

Vicepresedintele executiv Happy Tour si-a inceput cariera in 1985, odata cu venirea sa in cadrul agentiei de turism Savitur din Malaga. Pe 1 ianuarie 2000 este cooptat de Grand Circle Corporation, o companie nord americana multinationala de turism cu sediul in Boston (Massachusetts), in calitate de Product Manager al regiunii iberice (Spania, Portugalia, Maroc). In martie 2001 primeste premiul GCC pentru execlenta in cadrul companiei, iar o luna mai tarziu este promovat Vice-Presedinte al Operatiunilor derulate in Spania, Portugalia si Maroc, pozitia din care coordoneaza activitatea celor 5 birouri din regiune si o echipa de peste 150 de oameni.

In iulie 2003 infiinteaza Costa del Sol On-Line Booking, un sistem de rezervare hoteliera pe internet iar in martie 2004, impreuna cu un partener, creeaza Raytur Group (Raytur Travel – agentie de turism, Raytur Mediterraneo – firma de PR  si Global Raytur – firma de PR cu sediul in Beijing, China), in cadrul careia detine functiile de Managing Director al Raytur Travel, si de membru in consiliul de conducere al celorlalte doua companii.

In septembrie 2005, impreuna cu alti doi parteneri, fondeaza Progestur Editorial, o companie de publishing care editeaza, tipareste si distribuie in China, “Spain Passion”, singura revista profesionala publicata in limbile spaniola si chineza dedicata industriei turismului din aceasta tara.

Javier García del Valle se alatura companiei Happy Tour in luna mai a anului 2008, in calitate de membru al Consiliului de Conducere. In martie 2009, dupa numirea in calitate de Vice Presedinte Executiv al companiei, isi vinde actiunile detinute in celelalte companii si se muta in Romania.


PUBLICITATE: