Cont auto de 500.000-1 Mil. EUR schimba agentia. Skoda a plecat de la Frank la Springer & Jacoby.
Marti, 16 Iulie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby. Bugetul de media este administrat in continuare de agentia Media Planning Group (MPG).

Desi nu a comentat valoarea investitiilor in comunicare, Patricia Zegreanu (foto), Margeting & Communication Manager Skoda a declarat pentru adplayers ca procesul de selectie pentru agentia castigatoare a presupus analiza a 17 credentials (prezentari de portofoliu n.r.) din care in competitia finala au fost ales doar 5 agentii, inclusiv agentia Frank  Communication care administra contul marcii auto din portofoliul Porsche Romania.

Zegreanu nu a dezvaluit agentiile participante, insa a mai precizat pentru adplayers ca procesul de selectie cu cele 17 prezentari de portofoliu a cuprins cele mai relevante agentii de pe piata locala in zonele de expertiza pe care le vizeaza marca auto.

Despre Springer & Jacoby

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: