(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a castigat recent contul de napolitane ALKA in urma unui pitch, avand deja in portofoliul sau brandul Prajitura casei de la aceeasi companie, inca de la lansarea ce a avut loc la sfarsitul anului trecut. Campania pe Internet se deruleaza prin Ninespices si MediaCafe.
Agentia promoveaza de curand editia speciala de napolitane cu crema de lamaie si menta, creata in premiera de ALKA Co. pentru sezonul cald. Potrivit oficialilor de comunicare, campania de promovare a noilor arome are un buget total de 250.000 de euro si se desfasoara pe parcursul lunilor august si septembrie, atat in mediul on-line cat si off-line.
Campania contine un micro-site dedicat (www.alkasummerfriendly.ro) si executii speciale pentru presa scrisa, outdoor si punctele de vanzare. Pe perioada campaniei, vor fi integrate si activitati de tip BTL, sortimentele de napolitane estivale fiind deja promovate pe litoral, in statiunile Costinesti si Mamaia.
Agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, care a realizat conceptul campaniei, a propus un vizualde vara: costumul de baie, decorat cu napolitane, lamai si frunze de menta.
„Am facut apel la un simbol general recunoscut, care exprima foarte direct perceptia fata de promisiunea produsului, fiind, in acelasi timp, indraznet si atractiv. Astfel, tema centrala - „Summer friendly” - poate fi declinata generos, simplu si direct, permitand utilizarea unui mix tematic”, spune Andrei Cohn, Creative Director la Cohn& Jansen/Ashley&Holmes.
Campania on-line ii invita pe toti cei interesati intr-un spatiu virtual: www.alkasummerfriendly.ro, unde se pot inscrie in competitia „Combinatii racoritoare”. Misiunea principala este decorarea cu imaginatie si bun gust a unor costume de baie.
Cea mai interesanta compozitie intrata in concurs va fi premiata de catre un juriu format din Leonard Mart (ALKA), Mihai Fanache (Ninespices), Ciprian Badalan - Art Director, Alex Negoescu - Copywriter, Alina Tudose - Strategic Planner (Cohn&Jansen/Asley&Holmes).
Comunicarea online se desfasoara prin intermediul Mediacafe.ro si va dura pana pe 6 septembrie, desemnarea castigatorilor urmand a se face pe data de 10 septembrie. Campania de promovarea a napolitanelor cu menta si lamaie va fi prezenta si pe alte site-uri: www.hi5.com, Yahoo Messenger, www.radiodeea.ro si www.avantaje.ro.
AdPlayersWork
ALKA, Editie speciala
Ruxandra Roman - Marketing Manager
Leonard Mart – Brand manager
Carmen Petrea - Communication Officer
Bogdan Dumitrascu – BTL & Events Manager
Cohn&Jansen I Ashley&Holmes
Alina Tudose - Strategic Planner
Anca Nita - Project Manager
Alex Negoescu - Copywriter
Ciprian Badalan - Art Director
Andrei Cohn - Creative Director
Agentie Online Media Cafe
Mihai Fanache - Managing Director