Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
AdPlayers. info
HELL ENERGY face o miscare surprinzatoate in ceea ce priveste imaginea brandului: in cea mai recenta campanie globala, care va fi disponibila in peste 60 de tari, apare, in diverse situatii de viata, unul dintre cei mai populari actori din lume, Michele Morrone. Vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” - si imaginea Dolce&Gabbana, deschide astfel un nou capitol in povestea de succes HELL.
Michele Morrone este celebru pentru interpretarea carismaticului personaj Massimo Torricelli, deoarece filmul in care l-a interpretat a patruns pe scena internationala in 2020, castigand adoratia a milioane de spectatori pentru protagonistul de origine italiana. Debutul acestuia in lumea filmului a fost urmat de o serie de colaborari cu case prestigioase de moda, inclusiv pentru o reclama impreuna cu Katy Perry, pentru parfumul Dolce&Gabbana, in 2023. Michele Morrone poate fi vazut si in viitorul thriller Subservience, unde joaca alaturi de Megan Fox. Datorita acestor colaborari, precum si carierei lui cinematografice, in prezent, numele lui Michele Morrone este sinonim cu atractia, stilul, carisma si energia masculina de tip alfa.
HELL ENERGY a fost intotdeauna in fruntea inovatiei atunci cand a fost vorba de proiecte interesante. Caracterul si aspectul captivant al lui Michele se potrivesc perfect brandului, asa ca parteneriatul cu HELL nu este doar o campanie de imagine, ci o intalnire dintre doi colosi care reprezinta puterea si calitatea.
„Scopul acestei campanii globale este sa deschidem un nou capitol in povestea de succes a brandului, cu un personaj incitant, ale carui valori sunt familiare pentru HELL ENERGY. Prin aceasta colaborare, ne propunem sa sporim si mai mult prezenta brandului pe pietele internationale si sa ne extindem portofoliul de consumatori prin atragerea generatiei noi, care seteaza trendurile actuale”, spune Adrienn Popovics, Directorul Operativ de Marketing al HELL, despre noua colaborare.
Noua campanie HELL, care consta in mai multe clipuri publicitare, va fi lansata in peste 60 de tari, la jumatatea lunii februarie din acest an si foloseste toate canalele de marketing disponibile, cu un accent special pe social media. Carismaticul actor italian va fi vazut de fanii si consumatorii HELL intr-o campanie publicitara integrata in outdoor, in toate punctele de vanzare ale produselor, precum si pe canalele de televiziune si digitale.
O caracteristica speciala a campaniei este ca il va prezenta pe Morrone in diferite situatii de viata, cum ar fi rutina lui de dimineata sau in timpul unui antrenament, mereu savurand bauturile energizante HELL. Filmarile reclamelor care fac parte din campanie au avut loc in Ungaria, dar sunt parte a unei productii internationale, realizata cu sprijinul unei echipe de aproximativ 100 de oameni si a unui regizor american.
HELL ENERGY
Lider pe piata de baturi energizante din Romania si unul dintre brandurile de larg consum la nivel global HELL ENERGY este prezent in peste 50 de tari din toata lumea, fiind lider de piata in multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croatia si Bulgaria.
In luna aprilie 2023, HELL ENERGY Romania a finalizat o investitie importanta pentru evolutia companiei in Romania, in localitatea Ungheni (Mures). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania si-a marit capacitatea de depozitare si a fluidizat livrarile de produse din cele 3 game: HELL ENERGY - bauturi energizante, ICE COFFEE - cafea rece gata preparata si XIXO - ceaiuri reci si bauturi racoritoare carbogazoase.
Deoarece sustenabilitatea reprezinta un pilon important in activitatea companiei, HELL ENERGY utilizeaza doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fara a suferi modificari calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge inapoi pe raft in doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulara.
Mai mult Campanii, Ambasadori de Brand, Retail