Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
Joi, 17 Ianuarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 



“Este unul dintre doi astfel de clienti, care s-au intors la noi dupa ce i-am concediat”, a declarat astazi Ioana Iordache (foto), Presedinte Leo Burnett, despre revenirea Elite in portofoliul  de clienti ai agentiei de publicitate. Declaratia a avut loc astazi, in conferinta de presa prilejuita de prezentarea rezultatelor financiare Leo Burnett pe 2007 si obiectivele pentru anului 2008.

 

“Ne-am bucurat foarte mult de alegerea clientului”, a declarat, pentru AdPlayers, Roxana Dumitru (foto), Managing Director al agentiei de publicitate. Vorbind despre despartirea de Elite din 2003, Dumitru spune ca “Ne era foarte drag clientul si brandul dar nu mai aveam aceiasi viziune cu marketingul de la acea vreme, desi am dus brandul pe culmile succesului cand a ajuns dealtfel si lider de piata".

 

“Cand a venit noul director de marketing a vrut sa schimbe foarte multe lucruri inclusiv viziunea pe care o aveam noi, lucru cu care nu am fost de acord. Ne-am despartit prieteni – dovada ca dupa 4 ani s-au intors la noi”, sustine sefa agentiei.

 

Intrebata cum a avut loc alegerea din acest an, Roxana Dumitru spune ca “Pur si simplu s-au uitat in trecut si s-au intrebat “Cu ce agentie am lucrat noi cel mai bine. Care a fost agentia care ne-a adus cea mai mare valoare brandului?”

 

„Am revenit la Leo Burnett cu convingerea ca este cea mai creativa si strategica agentie de publicitate din Romania. Nu suntem la prima colaborare, avem deja o serie de campanii la care am lucrat impreuna si de care ne amintim cu mare drag. Din experienta pe care o avem cu Leo Burnett, avem incredere ca va fi din nou un moment in care ambele echipe vor avea de castigat”, declara Matanya Schwartz, General Manager la Elite Romania.

 

Elite a parasit portofoliul Leo Burnett in cursul anului 2003. Contul a fost administrat intre timp de mai multe agentii de publicitate. Odata cu revenirea unei noi echipe de management in a doua jumatate a anului trecut, directorul de marketing al companiei declara pentru AdPlayers intentiile companiei de a revizui portofoliul de branduri aflat in portofoliul agentiilor. Oficialul de marketing Elite anunta spre sfarsitul anului trecut chiar si o licitatie de publicitate, care, urmarind revenirea clientului si declaratia sefei Leo Burnett de astazi, nu a mai avut loc.

 

In ultima parte a anului, Elite Romania a lucrat cu Graffiti BBDO, pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru lansarea Selected Gold si campania de Craciun Elite.

 

 


PUBLICITATE: