Pitch Evaluator. Credit: EACA
Comisarul Catani in publicitatea italiana, asociatia locala a agentiilor ASSOCOM, a decis sa evalueze licitatiile cu Pitch Evaluator, iar Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) recomanda aceste evaluari tuturor agentiilor din toata Europa.
adplayers. Iulian Toma
In timp ce majoritatea agentiilor apreciaza oportunitatea de a prezenta serviciile in fata unor potentiali clienti (prospecti), participarea in licitatii presupune investitii semnificative de timp si resurse.
Comisarul Catani in publicitatea italiana, asociatia locala a agentiilor ASSOCOM, a decis sa evalueze licitatiile cu Pitch Evaluator, iar Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) recomanda aceste evaluari tuturor agentiilor din toata Europa.
EACA recomanda ca agentiile sa evalueze participarea in licitatii, in functie de diferite aspecte ale fiecarui pitch, care sunt in acord sau in discordanta cu bunele practici in astfel de concursuri. Lansat de curand pe pagina online EACA, asociatia a pus la dispozitia agentiilor europene instrumentul Pitch Evaluator cu experienta acestuia din Italia, dezvoltat si implementat de asociatia locala ASSOCOM.
Lansat in prezent si la nivel european sub criterii de confidentialitate, Pitch Evaluator este disponibil pe pagina online EACA, deocamdata doar in limba engleza, si isi propune sa fie un instrument practic care poate ajuta considerabil agentiile in luarea unei decizii rezonabile de participare in licitatii.
Structurat in trei sectiuni de indicatori, Pitch Evaluator ofera raspunsuri privind oportunitatea (procentele mici) sau riscul de participare in licitatie (procentele mari rezultate in urma evaluarii).
Si pentru ca "Vorba lunga - saracia omului" vorba romanilor in publicitatea din Italia :), AdPlayers va recomanda si in Romania sa incepeti chiar de astazi sa aflati daca merita sa va prezentati sau nu in licitatii. Instrumentul este disponibil pe site-ul EACA, in pagina dedicata
Mai mult in Licitatii, Reglementare,