Comertul si politica fac Legea Publicitatii Outdoor in Militari. Mesh-uri, cuburi si corturi la intersectia Lujerului.
adplayers. Iulian Toma
Dosarul Publicitatii Stradale (Outdoor) initiat de adplayers, care urmareste cati clienti au intrat in legalitatea autorizarii si amplasarii mijloacelor de publicitate, a ajuns astazi la una din cele mai circulate intersectii din Bucuresti, spre iesirea la Autostrada Bucuresti Pitesti.
Mesh-uri, cuburi si corturi. Acestea “fac legea” publicitatii outdoor la intersectia Lujerului, in cartierul Militari. Marci precum Carrefour, Life-Med si un dezvoltator imobiliar nu au aflat ca Legea 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate a intrat deja in vigoare de la sfarsitul anului 2015. De cubul ALDE nu intrebam. Pentru mesh-ul pe sediul partidului de care am mai amintit la Arcul de Triumf nu am primit niciun raspuns din partea reprezentantilor de comunicare (cel putin deocamdata ).
Pentru cei care inca nu au aflat, adplayers reaminteste ca, recent intrata in vigoare in luna noiembrie 2015, dupa o amanare de doi ani de la promulgare in urma unei Ordonante de Urgenta a Guvernului, Legea 185/2013 cunoscuta sub numele de Legea Publicitatii Outdoor (sau a panotajului stradal) cum este numita popular, interzice acoperirea cu reclame a spatiilor vitrate (geamuri) si amplasarea de mijloace de publicitate care pot impiedica vizibilitatea sau traficul rutier in intersectii.
Mai mult in OOH, Legislatie, Dosarul Publicitatii Stradale