( AdPlayers.ro ) Noul spot TV “Comanda” realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul in special pe proprietatile produsului si pe componentele sale spun oficialii agentiei de publicitate.” “Comanda” este un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina”, subliniaza ei.
“Brieful cerea un spot care sa vorbeasca despre calitatea si gustul berii care poarta marca Bergenbier, vazute din perspectiva imaginii masculine a brandului” , spune Irina Burlan, Copywriter, Leo Burnett.
“Desi aveam de-a face cu un spot concentrat pe atributele produsului, comunicarea pe care am construit-o pentru acest brand ne cerea sa ramanem fideli complicitatii masculine si resurselor ei de umor si ironie”, mai sustine Irina Burlan. ” Asa ca am primit – cu generozitate chiar – votul de incredere al clientului cand am propus un spot in linia comunicarii pe care am construit-o pana acum”.
Despre idee, copywriter-ul agentiei spune ca este “Un spot a carui idee a venit spontan, dintr-o intamplare amuzanta reala, petrecuta la filmarile de la “Cainele”. Irina Burlan este de parere ca noua executie semnata pentru Bergenbier este “un spot in care devine evident ca barbatii aleg intotdeauna sa bea ce le place, ce ii reprezinta si ce le alimenteaza umorul si complicitatea: berea adevarata”.
Potrivit agentiei, spotul „Comanda” pentru Bergenbier a fost produs de Multimedia Est, regizat de Alexis Sweet si poate fi vizionat incepand cu data de 10 februarie a.c. la posturi de televiziune Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport.
Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier, Vlad Craioveanu - Marketing Executive Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.
Leo Burnett i-a implicat in desfasurarea proiectului pe Bogdan Naumovici - Creative Director, Alexandru Icodin - Art Director, Irina Burlan - Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Roman Tolici – Chieff Illustrator Officer; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc - Strategic Planner, Costin Radu – Junior Strategic Planner, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici – Production Manager.
AdFile Info:
Nume lucrare: Comanda
Agentie: Leo Burnett Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Interbrew
Brand: Bergenbier
Produs/categorie: Bere/Bauturi alcoolice
Nume Campanie:
Data primei difuzari/aparitii: 10 februarie 2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba:romana
Tipuri media: TV
Slogan: Bergenbier – Prietenii stiu de ce
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Alexandru Icodin
Copywriter: Irina Burlan
Regizor: Alexis Sweet
Producator: Laura Georgescu - Baron
Casa productie A/V: Multimedia Est
Director Strategie/planificare: Razvan Matasel
Strategie/planificare (Account Planner): Costin Radu; Laurentiu Semeniuc
Agentie media: Universal McCann
(Irina Toma info@adplayers.ro )