Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri”, comunicare ce, potrivit companiei,  promoveaza  relatia speciala carese creaza intre serviciile oferite de La Fantana si clienti.

Comunicarea continua campania semnata de aceeasi agentie si recompensata cu “Best Company Advertisement”, “Best Television Advertising” si “Best Delivery Agent” in cadrul Aqua Awards, competitie ce premiaza cele mai bune initiative de marketing si cele mai bune rezultate in domeniul distributiei.

Evenimentul a avut loc in cadrul EBWA Trade Fair& Convention, cel mai mare eveniment  european al industriei de watercoolere organizat de European Bottled Water Association si desfasurat  in Polonia la Varsovia.

Premiile recunosc campania de imagine a companiei ,care are mesajul “Se adapteaza afacerilor” ca fiind cea mai buna campanie de promovare a unei companii de servicii de distributie a apei din Europa.

.

,

.

.

AdPlayers.ro/Work

Produs: la Fantana

Advertiser: La Fantana Group

Agentie: Cohn&Jansen | Ashley & Holmes


PUBLICITATE: