( AdPlayers.ro ) Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de publicitate pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics. Dupa cum spun autorii sai “Inscrie-te la Internetics” surprinde intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii Internetics2004.

"post" de pe forumul internetics.ro
Nume ascunse sub diverse nick-uri, “personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate” spun autorii campaniei. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania “Inscrie-te la Internetics” nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului. Momentele conflictuale savuroase au fost exploatate si ele. Personajele cu nick-uri haioase (“fitb”, “seymour”, “mixxed”, “vivi” etc.) isi arunca replici dure cum sunt “Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? n-o vom face” sau “Clienti avem cu totii…tu mai ai si altceva?”


Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii precum Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro.

Executiile campaniei pot fi vazute si pe site-ul festivalului, pe www.internetics.ro/campanie

Spionajul si campania Cohn & Jansen au fost facute de Cohn – Art Director, Rusu – Copywriter, Tufa – Copywriter.