( AdPlayers.ro ) Agentia Cohn & Jansen a realizat campania de publicitate pentru anuntarea inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics. Dupa cum spun autorii sai “Inscrie-te la Internetics” surprinde intr-un mod relaxat si amuzant, dialoguri de pe forumul festivalului, intre participantii sau spectatorii Internetics2004.
“Am citit, intr-un weekend, pe nerasuflate, toate discutiile de pe forumul Internetics … “ explica Andrei Cohn, Art Director la Cohn&Jansen despre cum a ajuns la acest concept,. “M-au fascinat. Mi-a sclipit ideea in momentul in care am dat peste un mesaj mai dur la adresa festivalului si care se incheia in felul urmator: "sigur imi veti sterge post-ul". Dar post-ul n-a fost sters…De ce? Pentru ca Internetics este un festival transparent si a abordat intotdeauna intr-o maniera relaxata un subiect prin definitie greoi si tehnic : comunicarea online.” mai spune Cohn."post" de pe forumul internetics.ro
Nume ascunse sub diverse nick-uri, “personajele dialogurilor sunt de fapt persoane reale, bine cunoscute in comunitatea de specialitate” spun autorii campaniei. Printre dialogurile pe care le prezinta, campania “Inscrie-te la Internetics” nu se fereste sa aduca in discutie nici criticile la adresa festivalului. Momentele conflictuale savuroase au fost exploatate si ele. Personajele cu nick-uri haioase (“fitb”, “seymour”, “mixxed”, “vivi” etc.) isi arunca replici dure cum sunt “Imi propui sa lucrez mai slab, ca sa ramana loc si pentru altii? n-o vom face” sau “Clienti avem cu totii…tu mai ai si altceva?”
Dupa cum spun autorii, “campania realizata de agentie se adreseaza in primul rand comunitatii pe care Festivalul Internetics a coagulat-o an dupa an. O comunitate formata din oameni tineri, surprinzatori ca performanta, intotdeauna teribilisti, si nu de putine ori carcotasi la adresa regulilor sau a organizatorilor”.Campania este derulata pe toata perioada lunii aprilie in publicatii precum Academia Catavencu, B24-FUN, Cotidianul, Curentul, Radio 21, Ziarul Financiar si Ziua avand si o importanta componenta online care se desfasoara pe site-uri precum Imagoo.ro, Markmedia.ro, Trafic.ro, fluxul de stiri Media&Advertising, Acasa.ro, Ele.ro.
Executiile campaniei pot fi vazute si pe site-ul festivalului, pe www.internetics.ro/campanie
Spionajul si campania Cohn & Jansen au fost facute de Cohn – Art Director, Rusu – Copywriter, Tufa – Copywriter.