Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu.
“Cand vorbim de Coccolino Creations, nu vorbim numai de o relansare a unei game, ci de o experienta inedita, in care Coccolino devine storyteller. Prin CoccoAventura alaturi de Bradut Florescu, o poveste in centrul careia se afla ursuletul Coccolino, am pozitionat brandul pe zona de premium pampering”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
“Vara aceasta mi-am dorit sa dezvolt un proiect diferit de ce am facut pana acum: un tur al resorturilor de 5 stele din Thailanda. L-am invitat pe Coccolino, ursuletul pufos, sa mi se alature in aceasta aventura ca expert in pufosenie. La fiecare destinatie, la fiecare experienta noua, Coccolino a observat detalii legate de flori, fructe, arome, mirosuri, experiente senzoriale si a adaugat parerile sale in jurnalul nostru de calatorie de pe tedoo.ro”, a declarat Bradut Florescu, jurnalist de calatorii.
Mai mult in Conturi