Coca-Cola si Katy Perry colaboreaza pentru un nou proiect muzical: piesa „Resilient” feat. Aitana
Joi, 26 Noiembrie 2020

 

Credit. Youtube / Katy Perry

Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent. 

AdPlayers. info

Coca-Cola si Katy Perry au anuntat colaborarea pentru nou proiect muzical: lansarea unei noi versiuni a piesei „Resilient” – melodie de pe cel mai recent album al artistei, intitulat Smile. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent. 

Piesa a fost lansata vineri, 13 noiembrie, intr-o prima auditie la BBC Radio 1, in cadrul emisiunii „Best New Pop”. Piesa „Resilient” Katy Perry feat. Aitana (Tiësto Remix) poate fi ascultata AICI. Clipul Open To Better, care insoteste remixul, a fost lansat in premiera pe 17 noiembrie, fiind regizat de Chloe Wallace. Acesta reflecta spiritul Coca-Cola si ideea de a fi „deschis” catre o schimbare in mai bine, astazi, poate mai mult ca oricand. Clipul face parte din platforma „Mai deschisi ca niciodata”, lansata de Coca-Cola in vara acestui an.

Katy Perry: “Pentru mine, aceasta campanie este despre felul in care provocarile ne influenteaza viata si ne invata sa evoluam. Cred ca piesa „Resilient” se leaga atat de bine de acest aspect al vietii noastre, de puterea fiecaruia dintre noi de a reveni dupa ce am cazut, de a invata din esec si de a depasi orice provocare. Mi-a placut perspectiva pe care Aitana a adus-o melodiei, aceasta idee de a fi alaturi unii de attii, fiind puternici impreuna. In fond, nu intotdeauna este vorba doar despre o crestere personala. Uneori trebuie sa privim mai departe de atat si sa intelegem ca trebuie sa crestem si impreuna!”.

Walter Susini, Europe Head of Marketing, Coca-Cola Company: “De mai bine de 136 de ani, Coca-Cola si-a folosit vocea pentru a aduce laolalta oameni din intreaga lume. Ca raspuns la criza actuala, am lansat platforma „Open to better”, o campanie care evidentiaza modul in care lumea s-a schimbat, invitand, totodata, oamenii sa priveasca in jurul lor si sa aprecieze cu adevarat ceea ce au. Pe masura ce ne apropiem de finalul anului 2020, ne dorim ca prin aceasta noua colaborare cu Katy Perry sa continuam sa incurajam oamenii, mai ales tanara generatie, sa fie optimisti si sa priveasca partea plina a paharului.

Tiësto: “Fie prin muzica mea, fie prin spectacolele mele live, crearea unor momente memorabile este pasiunea mea! Sunt incantat ca am ocazia sa-mi unesc fortele cu Katy Perry si Aitana pentru acest proiect cu Coca-Cola – in misiunea noastra de a oferi un strop de optimism atat de necesar in lumea noastra, mai ales in aceasta perioada!”

Aitana: “Sa lucrez cu Katy Perry la unul dintre single-urile ei este, pentru mine, ca un vis implinit! Avand in vedere si implicarea lui Tiësto si viziunea brandului Coca-Cola pentru acest parteneriat, imi doresc ca aceasta noua versiune a piesei „Resilient” sa devina o forma de incurajare in fata oricarei provocari, oricat de mare sau mica ar fi ea.”

Detalii pe http://katy.to/resilientofficialPR pentru “Resilient” feat. Aitana (Tiësto Remix) – Open To Better Film.

Mai mult in Campanii, Entertainment,


PUBLICITATE: