Coca-Cola schimba "Open Happiness" cu "Taste the Feeling". Strategia uneste extensiile sub "One brand"
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 

Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”

adplayers. info

Coca-Cola schimba strategia globala. “One Brand” reuneste toate extensiile de marca. In cadrul unui eveniment organizat la Paris, Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, a dezvaluit noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, yoate extensiile de brand: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola, prin intermediul campaniei globale „Taste the Feeling”.

Marcos de Quinto, CMO, Coca-Cola: "Este o investitie importanta, in toate produsele Coca-Cola, prin care aratam ca oricine se poate bucura de o Coca-Cola rece, cu sau fara calorii, cu sau fara cafeina.”

In cadrul campaniei globale „Taste the Feeling”, noua strategie foloseste povestile universale si momentele obisnuite pentru a se conecta cu consumatorii din intreaga lume. Aflat in centrul conceptului creativ, produsul surprinde experienta si placerea consumatorului de a se racori cu Coca-Cola, oricare ar fi aceasta. Noua viziune lasa libertatea de alegere a diversitatii de produse, permitand consumatorilor sa aleaga acea Coca-Cola care se potriveste cel mai bine preferintelor de gust, stilului de viata si dietei.

„In fiecare zi, milioane de oameni din intreaga lume aleg o Coca-Cola”, a spus Marcos de Quinto, Director de Marketing in cadrul Companiei Coca-Cola. „‘One brand’ este noua abordare prin care valoarea brandului Coca-Cola este reflectata asupra tuturor produselor aflate sub aceeasi marca inregistrata, reinnoind promisiunea de a oferi consumatorilor posibilitatea de a alege cu mai multa claritate. Este o investitie importanta, in toate produsele Coca-Cola, prin care aratam ca oricine se poate bucura de o Coca-Cola rece, cu sau fara calorii, cu sau fara cafeina.”

Potrivit lui Marcos de Quinto adauga oamenii isi doresc Coca-Cola in forme diferite, dar - indiferent de alegere -acestia isi doresc o Coca-Cola. “Odata cu noua strategie ‘‘One brand’, vom face trecerea de la campanii de brand diferite pentru gama Coca-Cola, la campanii pentru un singur brand iconic, care sarbatoreste atat brandul cat si produsul.” a mais pus el.

Campania globala „Taste the Feeling” se va desfasura in toate pietele, pe parcursul anului2016, si include : 10 spoturi TV, peste 100 de imagini de campanie, o noua identitate vizuala, un nou imn si o noua semnatura audio si o noua experienta digitala usor de personalizat si distribuit.

10 agentii pentru creatia Coca-Cola

Pentu a pastra caracteristicile fundamentale ale brandului Coca-Cola – scrisul Spencerian, discul rosu si sticla iconica Coca-Cola – transpuse intr-o abordare moderna, producatorul a reunit creativi din 10 agentii diferite de publicitate pentru a dezvolta aceasta campanie. In final, cele 10 spoturi TV au fost create de Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo si Oglivy & Mather New York.

Spoturile patrund in intimitatea momentelor obisnuite, surprinzand trairile si experientele pe care oamenii le impartasesc atunci cand se bucura de gustul racoritor Coca-Cola. La finalul fiecarui spot TV, toate produsele din gama Coca-Cola se reunesc sub faimosul disc rosu Coca-Cola.

“Aceleasi imagini si spoturi care vor rula in Japonia, vor putea fi vizualizate si in Italia, Mexic sau in orice colt al lumii.” A mai adaugat Rodolfo Echeverria, Vicepresedinte, Global Creative, Connections & Digital, al Companiei Coca-Cola

Spoturile


Coca-Cola, "Taste the Feeling". 
Anthem (60sec)
sursa: youtube


Cinci din cele 10 spoturi au fost prezentate la startul campaniei “Taste the Feeling”. Spotul TV principal „Imnul” (Mercado-McCann) ilustreaza o serie de momente obisnuite, de zi cu zi, ce au in comun Coca-Cola - schiatul alaturi de prieteni, prima intalnire, primul sarut, prima iubire. Spotul va rula in toate pietele, in 2016.

Coloana sonora a „Imnului” este o melodie originala, special creata pentru campanie si se cheama „Taste the Feeling”. Coca-Cola a lucrat cu Music Dealers pentru a scrie si produce aceasta melodie. In unele piete, melodia este insotita de vocea artistului, Conrad Sewell. De origine londoneza, cantaretul a crescut in Australia, a devenit cunoscut dupa aparitia in single-ul „Firestone” care a generat 300 milioane de ascultari pe Spotify si vanzari de peste 3 milioane. Melodia include o noua semnatura audio, inspirata de experienta savurarii unei Coca-Cola - sunetul scos de deschiderea capacului, de efervescenta bulelor si, nu in ultimul rand, sunetul placerii de a savura o Coca-Cola. Noua semnatura audio va fi utilizata pe toata durata campaniei.

Coca-Cola, Break Up, Taste the Feeling
sursa: youtube

„Despartirea”(semnata de agentia Santo)
urmareste calatoria romantica a unui cuplu tanar, de la prima intalnire - cu primele sentimente de dragoste si incantare - pana la despartirea exploziva, urmata de o impacare,cu o Coca-Cola rece. Spotul contine o noua melodie „Made for You”, apartinand artistului Alexander Cardinale.

„Iubirea dintre frati”(Santo) capteaza povestea universala de prietenie si de conflict intalnita in familiesi scoate in evidenta relatia unica si provocatoare dintre doi frati. Cand fratele mai mic ramane fara bautura lui racoritoare Coca-Cola, fratele cel mare ii sare in ajutor. Spotul prezinta o noua varianta a hitului „Hey Brother”, care apartine celebrului compozitor si producator Avicii.

Ca urmare a unui parteneriat incheiat in anul 2014, Avicii a produs o varianta remixata a melodiei „Taste the Feeling”, imnul campaniei, interpretata de Conrad Sewell. De asemenea, el va produce versiuni ale imnului destinate campaniilor UEFA EURO 2016TM si Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016.

Printre spoturile TV care fac parte din campania de lansare se mai numara:

Coca-Cola "Under pressure", Taste the Feeling"
sursa: youtube.

„Contra timp” (Ogilvy & Mather)
in care este spusa povestea zilelor solicitante pe care le traim toti. Spotul evidentiaza importanta de a lua o pauza, de a ne detensiona si de a ne bucura de momentul prezent.


Coca-Cola, Supermarket, Taste the Feeling
sursa: youtube

„Supermarket” (Sra. Rushmore)
ilustreaza povestea unei tinere casiere hipnotizatede un client atragator, care ia o pauza pentru a se bucura de o Coca-Cola rece.

•             Spoturile „Pentru ce exista Coca-Cola?” (Sra. Rushmore), „Profesorul” (Sra. Rushmore), „Vara Arctica”(The Cyranos-McCann), „Sticla goala” (Mercado-McCann) si „Adevarata placere” (Mercado-McCann) vor fi lansate mai tarziu, in cursul anului 2016.

Campanie cu 100 de imagini realizate de fotografi de moda

Noua campanie vine cu peste 100 de imagini, realizate de faimosii fotografi de moda Guy Aroch si Nacho Ricci, care au surprins oameni din intreaga lume bucurandu-se de o Coca-Cola racoritoare, in mai multe momente obisnuite. Noile imagini vor fi folosite in print, panouri publicitare, in magazine, dar si in mediul digital.

Usor de personalizat si distribuit, noua experienta digitala interactiva aduce in prin plan diferite scene GIF care reflecta trairile asociate momentelor in care consumam o Coca-Cola, in combinatie cu imnul „Taste the Feeling”. Experienta, promit autorii, le va permite utilizatorilor sa extraga o secventa GIF direct din microsite, sa o personalizeze cu sentimentele transmise in timp real si sa o distribuie in social media sub hashtag-ul #TasteTheFeeling.

Intreaga campanie pe site-ul Coca-Cola: www.coca-colacompany.com/tastethefeeling.

 Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: