Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august. Credit: Coca-Cola Company
adplayers. Iulian Toma
Lansata pe piata bauturilor racoritoare in 2005 si vanduta astazi pe 160 de piete din intreaga lume, Coca-Cola Zero va fi inlocuita cu un nou produs de compania americana. Noua Coca-Cola Zero Sugar, produsul care va inlocui Coca-Cola Zero, va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din aceasta luna, a anuntat recent comunicarea companiei din Atlanta.
Urmare a unui proces extins de testare pe piata, Coca-Cola Zero va avea un nou nume, o noua imagine si, dupa cum promite comopania, un gust mult mai delicios. Noul produs fara calorii va aparea pe piata intr-un nou ambalaj, Coca-Cola Zero Sugar.
„Am folosit capabilitatile noastre de inovatie pentru a face gustul Coca-Cola Zero mai bun si mai apropiat Coca-Cola. Pentru a obtine acest lucru, am optimizat gustul unic al aromelor care ofera Coca-Cola Zero gustul real Coca-Cola in noul si imbunatatitul ambalaj Coca-Cola Zero Zahar. Este delicios, racoritor si cel mai bun gust zero-zahar Coca-Cola al nostru de pana acum.” a afirmat Stuart Kronauge, business unit president, USA Operations and senior vice president, Marketing, Coca-Cola North America.
Noua Coca-Cola Zero Zahar va fi disponibila pe piata americana din august si este insotita de o campanie integrata de marketing care include televiziune, digital, radio, outdoor, social media si comunicare la raft si va promova numele si gustul Coca-Cola zero zahar. Incepand din septembrie, comunicarea va fi insotita si de marketing experential si un tur de sampling care va invita consumatorii din comunitatile locale sa incerce noua Coca-Cola Zero Zahar.
Mai mult in International,